Jobbet Ekonomiassistent till vår kund i Hammarby Sjöstad har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Ekonomiassistent till vår kund i Hammarby Sjöstad publicerad av SJR AB

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Detta är en spännande möjlighet för dig som har erfarenhet av leverantörsreskontra och vill utvecklas i en ansvarsfull roll! Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat


  • Självständigt ansvar för hela processen för leverantörsfakturor från ankomst till betalningar och avstämning av leverantörsreskontran
  • Arbete med bokföring, periodiseringar, avstämningar och kvalitetskontroller för leverantörsreskontran
  • Du agerar serviceinriktat med stöd åt medarbetare i hela organisationen

Vår kund är verksam inom teknik-branschen och sitter i inbjudande lokaler i Hammarby Sjöstad. Uppdraget startar omgående och för rätt person är överrekrytering tänkt att ske.   

Vem söker vi?


  • Du har några års erfarenhet av självständigt arbete med leverantörsreskontra från större företag eller koncern
  • Du har mycket goda redovisningskunskaper och ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande
  • Du har goda kunskaper i Excel
  • Vår kund använder ett databaserat attestsystem (Exflow i ekonomisystemet NAV) och vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande system.

Vidare ser vi att du är stresstålig och van att arbeta i högt tempo. Du är proaktiv och serviceinriktad med positiv attityd och är en mycket duktig administratör med fokus på ordning, struktur och noggrannhet och hög kvalitet i det dagliga arbetet

Missa inte chansen - ansök redan idag!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR med start omgående och som pågår i 6 månader. För rätt person kan det därefter bli aktuellt med förlängning eller överrekrytering till kunden. Uppdraget är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Gustav Kendel på 076-647 16 45. 

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. 


 

Referens

teamtailor-203659-81368

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till