Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Ekonomiassistent till Sigma Connectivity jobb i Lund på Bravura

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ekonomiassistent till Sigma Connectivity på Bravura

Ekonomiassistent till Sigma Connectivity

Bravura Lund, Skåne län Heltid

Är du en person med stort intresse för ekonomi och administration? Vill du arbeta med leverantörsreskontra och trivs i en roll där du stöttar upp i övrigt ekonomiarbete efter behov? Vi söker dig som vill arbeta heltid som ekonomiassistent hos ett internationellt tillväxtföretag inom IT och teknik i Lund.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Sigma Connectivity. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt överrekrytering till företaget för rätt person.

Om företaget

Sigma Connectivity är ett konsultföretag som ingår i The Sigma Group med 2 400 anställda i 11 länder. Företaget arbetar med produktutveckling för uppkopplade produkter och helhetslösningar. Sigma Connectivity har verksamheter i USA, Sverige och Polen. Företaget är specialiserade på att skapa morgondagens uppkopplade lösningar, inkluderat allt från hårdvara till mjukvara och upplevelse, för alla industrier.

Arbetsuppgifter

I rollen som ekonomiassistent arbetar du främst med leverantörsreskontra och hantering av fakturor. Det förekommer även arbete med kundreskontra. Utöver detta stöttar du upp i övrigt ekonomiarbete efter behov som innefattar mer administrativa uppgifter så som att plocka fram olika listor i systemen samt göra bankavstämningar. Som ekonomiassistent har du en roll som innebär mycket kontakt med övriga avdelningar inom organisationen samt administrativ kontakt med leverantörer och kunder angående fakturor.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Gymnasial utbildning inom ekonomi
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som ekonomiassistent
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, svenska och engelska

För att lyckas i rollen är du en person som trivs med att ha många kontaktytor och uppskattar att arbeta tillsammans med andra. Då en del av arbetsuppgifterna innebär att du stöttar upp i övrigt ekonomiarbete efter behov är du som person hjälpsam och ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. I rollen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter, driver ditt arbete framåt och ber om hjälp när det behövs.

Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Lund
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ]

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: ekonomiassistent, ekonomiassistent, ekonomi, reskontran, leverantörsreskontra, kundreskontra, fakturor, administration, Lund, Malmö

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 3595601