Jobbet Ekonomiassistent inom kundreskontra sökes till Kista har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Ekonomiassistent inom kundreskontra sökes till Kista publicerad av Avanzera

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund söker vi omgående efter en självständig ekonomiassistent inom kundreskontran. Detta är ett konsultuppdrag på heltid där du kommer att vara anställd konsult hos oss på Avanzera och arbeta ute hos vår kund. Det finns även möjligheter till överrekrytering hos kund längre fram.

Som arbetsgivare erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal, fast månadslön och friskvårdsbidrag.

Vår kund är ett väletablerat företag med verksamhet i många länder. Du kommer att tillhöra det svenska huvudkontoret som är placerat i Kista.
Du kommer att bli en del av ett reskontrateam på fyra personer där ni stöttar och hjälper varandra. Dock innebär tjänsten ett självständigt arbete med mycket frihet under ansvar. Som ekonomiassistent ansvarar du för kundreskontra och är delaktig i den löpande bokföringen.


Arbetsuppgifter:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

•Kundreskontra; fakturering, påminnelsehantering, matchning av inbetalningar, utredning av inbetalningar och uppföljning av utestående kundfordringar.
•Avstämningar
•Registervård
•Löpande supportärenden kring kundreskontra inom organisationen och mot kunder


Din bakgrund:
Vi söker dig som känner dig trygg i rollen som ekonomiassistent och har tidigare minst 2 års erfarenhet av kundreskontra. Som person är du positiv, flexibel och mån om att ge bästa möjliga service, både internt och externt. Du tar stort ansvar för ditt arbete och flaggar och frågar vid behov. Du har lätt för att ta in ny information och ser positivt på att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Du är bekväm med att tala och skriva på svenska och engelska.

För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef på Avanzera, Iren Sayar 08-545 28 00. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se



Kontaktperson(er)
Iren Sayar
08-545 28 300

Anställningsomfattning
Heltid

Anställningsform
Visstidsanställning

Publiceringsdatum
2019-07-12

Referens

1235

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till