Jobbet Ekonomiassistent/BackOffice-medarbetare sökes till Nice S.p.A i Malmö! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Ekonomiassistent/BackOffice-medarbetare sökes till Nice S.p.A i Malmö! publicerad av StudentConsulting

Deltidsanställd
Malmö

Arbetsbeskrivning

Är du en öppen, motiverad och engagerad ekonomiassistent? Vill du bidra till att påverka i en innovativ marknadsledande internationell koncern? Brinner du för att jobba med ekonomi och administrativa uppgifter? Läs då mer nedan!

Information om uppdraget:

Nice S.p.A är en marknadsledande internationell tillverkare av moderna och säkra automationslösningar till hemmet. Genom att integrera människor med teknik och banbrytande styrsystem förenklar de vardagen och förbättrar livskvaliteten hos sina kunder. Nice S.p.A erbjuder funktionella produkter med en spännande design som gör att människor kan komma in och lämna sitt hem i full frihet, med största komfort och därmed njuta av sina bostadsområden till fullo. De erbjuder ett brett sortiment med avancerad elektronik, fin design och kompletta, attraktiva automationssystem som är enkla att interagera med.

Vi söker nu dig som vill arbeta med ekonomi och administration på plats hos Nice S.p.A i Malmö. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara löpande bokföring, banktransaktioner, fakturering, registrering av leverantörsfakturor, hantering av inbetalningar från kunder samt utbetalningar av löner. Du kommer även att ansvara för balans- och resultaträkning varje månad samt vara involverad i årsbokslut som görs tillsammans med PWC.I rollen som ekonomiassistent/backoffice medarbetare kommer du även att fungera som ansiktet utåt mot kunderna där du ansvarar för orderhantering samt tar emot samtal, förfrågningar och betalningar från kunder. Detta innebär att du kommer fungera som en länk mellan kund, lager och försäljningsavdelning.

Tjänsten är inledningsvis på 50%, men beräknas gå upp till 100% i oktober/november då du kommer att täcka upp under föräldraledighet. Tanken är att tjänsten kommer att pågå under minst ett år, men det finns chans till utveckling inom företaget för den som visar framfötterna. Arbetstiderna är förlagda 8-16:30 men det finns chans till flextid och att strukturera schemat utefter dina önskemål. Det är även ett krav att du är flytande i såväl svenska som engelska då du kommer ha mycket kontakt med kunder i framförallt Norge, Danmark, Sverige, Italien och Tyskland.

Detta söker vi:

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av ekonomi och administration. Utbildning inom ekonomi är bra, men inget krav då vi värdesätter erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. I rollen kommer du att använda dig av Excel och Visma och vi ser därför gärna att du har erfarenhet från dessa verktyg. En teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är även meriterande, men inget krav. Om du tidigare har arbetat i AX Dynamics 365 är detta meriterande. Du är vidare motiverad, snabblärd och vill komma in i branschen och ser utvecklingsmöjligheter på sikt inom företaget.

Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket betyder att du kommer vara anställd av StudentConsulting och arbeta som konsult uthyrd till vår kund. Det kan finnas möjlighet att bli övetagen av kund efter uppdragets slut, men då i en halvtidstjänst. Du kommer även att få en introduktion till arbetsuppgifterna och företagets produkter innan du startar i tjänsten.

Låter det som något för dig? Ansök redan idag! Urval och intervjuer av kandidater sker löpande!

Sökord: löpande bokföring, AX Dynamics 365, Visma, administratör, ekonomiassistent

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Referens

53746

Om företaget

StudentConsulting är ett av Skandinaviens ledande rekryterings- och bemanningsföretag och är specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Vi har under det senaste året rekryterat 11 314 personer ut i jobb i Sverige, Norge och Danmark. Vårt rekryteringsnätverk består av 176 uppdragsorter, över 400 000 kandidater, över 2 500 kunder och över 13 800 beställare.

StudentConsulting startades 1997 som ett företag som gav studenter extrajobb, men är idag mycket mer än så. Vi arbetar med rekrytering och bemanning av studenter, akademiker och yrkesutbildade. Hos oss möter kandidaterna sina framtida arbetsgivare och arbetsgivare sina framtida medarbetare.

StudentConsulting har kollektivavtal med samtliga LO- och Akademikerförbund samt Unionen. Vi är medlem i Almega Bemanningsföretagen där vi är ett auktoriserat bemanningsföretag samt ett auktoriserat rekryteringsföretag.

Meet your future – Tillsammans med oss!

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till