Jobbet Ekonomiansvarig på deltid till spännande företag på Kungsholmen har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Ekonomiansvarig på deltid till spännande företag på Kungsholmen publicerad av Placera Personal

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Företaget genomdriver en effektiv projektering, upphandling och byggledning av entreprenaderna som ska utföras. De erbjuder konsulttjänster inom projekterings-, installations- och byggledning av tekniska system så som säkerhet, el, larm, tele och datasystem.

Tjänsten

Vi söker nu en konsult på deltid till vår trevliga kund på Kungsholmen. Företaget gör en utvecklingsresa och söker nu en ekonomiansvarig som kommer att sköta ekonomin för bolaget självständigt. Du kommer att arbeta ca 2 dagar i veckan och bli kollega med 6 stycken heltidsanställda samt en del underkonsulter. Du kommer att få sköta bokföring, fakturering, löner och en del administration och vara med och digitalisera ekonomiflödet. Du kommer att få en upplärningsperiod av personen som sköter ekonomin på moderbolaget.

Rollen passar dig som har en ekonomiutbildning och viss erfarenhet ifrån ekonomi sedan tidigare, vill utvecklas och lära och vill jobba i en bred roll och vara med på företagets utvecklingsresa. Tjänsten passar dig som har en annan sysselsättning vid sidan av eller vill arbeta deltid. Företaget sitter i fräscha lokaler centralt på Kungsholmen. De är ett glatt gäng som gärna hittar på aktiviteter tillsammans.

Arbetsuppgifter

Du kommer att sköta:

Bokföring och administration

lönespecifikationer, löneutbetalningar och tidsrapportering

skattekonto, momsbetalningar och förbereda faktureringsunderlag



 Kvalifikationer

Utbildning inom ekonomi

Tidigare erfarenhet i från bokföring och fakturahantering

Talar och skriver flytande svenska

Goda datorkunskaper

Det är meriterande om du har jobbat med löneadministration

Har du tidigare arbetat i Fortnox eller Visma är detta ett plus

Personlighet

Som person tror vi att du är glad, positiv och engagerad. Du är ansvarstagande och flexibel. Du är en do:er som tycker om att effektivisera och utveckla och drivs av att jobba i en föränderlig miljö. Är du liksom de, en aktiv person som tycker om äventyr och utmaningar är detta ett plus.

Arbetstider: ca 2 dagar i veckan. Flexibla arbetstider.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på 1 år med möjlighet till förlängning eller anställning hos kund.

Bli en av oss

Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Sökord: konsultuppdrag, deltid, ekonomi, bokföring, administration, löner, tidrapporter, fakturering

Referens

05627c29cd8c849142f78ff81c0ed149

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till