Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Ekonomiadministratör med erfarenhet av lön jobb i Stockholm-Arlanda på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ekonomiadministratör med erfarenhet av lön på Randstad AB

Ekonomiadministratör med erfarenhet av lön

Randstad AB Stockholm-Arlanda, Stockholms län Heltid


arbetsbeskrivning.

I rollen som ekonomiadministratör hos oss på AVISEQ så kommer du att vara en del av vårt Support- och Ekonomiteam som tillhör ekonomifunktionen. Som ekonomiadministratör kommer du att jobba i ett team om 7 personer där alla har olika ansvarsområden. Att hålla en god kommunikation mellan våra avdelningar är en avgörande faktor för att vi ska kunna hålla hög standard. Vår verksamhet är regelstyrd och det är därför av stor vikt att alla våra medarbetare förstår vikten av bra kvalité på vårt arbete. Rollen är placerad på AVISEQ’s huvudkontor på Arlanda.


ansvarsområde.

Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att stötta och hjälpa organisationen med ekonomi- och produktionsadministration samt vara behjälplig till lönefunktionen.

Arbetsuppgifter:
  •        Fakturering
  •        Kontering av leverantörsfakturor
  •        Granskning av reseräkningar och utlägg
  •        Lönekörningar vid behov
  •        Rutinarbete vid månadsbokslut
  •        Övrigt administrativt arbete som posthantering, dokumenthantering och stöd till inköpsansvarig


kvalifikationer.

Vi söker dig som har en 3-årig gymnasieutbildning med administrativ/ekonomisk inriktning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har tidigare jobbat med ekonomiadministration och har erfarenhet inom lön. Du har även erfarenhet av att jobba i affärssystem, gärna IFS, samt mycket god kunskap inom MS Office.
 
För att lyckas i rollen har du förmåga att samarbeta och du har lätt för sociala kontakter och god kommunikativ förmåga. Du trivs även med att arbeta självständigt, du är prestigelös och har en fallenhet för att arbeta lösningsorienterat med förmåga att kunna prioritera bland arbetsuppgifter. Som person är du flexibel, service-minded, ansvarsfull och noggrann. Du gillar att inom ditt eget ansvarsområde ta erforderliga initiativ och fatta nödvändiga beslut för att driva arbetet till framgång.

För denna roll krävs goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

vi erbjuder.
Du välkomnas till ett företag där det är högt i tak och där vi lägger stort värde i de personliga egenskaperna.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% där vi tillämpar 6 månaders provanställning. Grund för anställning är godkänd säkerhetsprövning. Tillträde sker enligt överenskommelse.


ansökan.

I denna rekrytering samarbetar AVISEQ med Randstad Finance. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Josefin Nilsson, [ Email address blocked ] eller 0704 77 35 15. Tjänsten kan komma att tillsättas innan annonseringstidens slut så stämmer din profil in på beskrivningen ovan - tveka inte att komma in med din ansökan, vi ser fram emot att prata mer med dig!
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201374706