Jobbet Finsktalande till Samsungs kundtjänst har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Finsktalande till Samsungs kundtjänst publicerad av Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning



Samsung

Nu har du chansen att arbeta på ett av världens ledande företag inom hemelektronik!

Vi söker för Samsungs räkning en Finsktalande support till avdelningen Voice of Customer med start i Augusti. 

Du anställs hos Bemanningsstyrkan och hyrs ut till Samsung. 

Samsung är ett världsomspännande företag inom hemelektronikbranschen med nordiskt huvudkontor i Kista Science City. De drivs av en oupphörlig passion för förträfftlighet och ett orubbligt engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändring konstant och innovation är avgörande för företagets överlevnad. Samsung blickar framåt i tiden, förutser marknadens behov och krav så att de kan styra företaget mot långsiktig framgång. 



Om Tjänsten

Avdelningen Voice of Customer (VOC) möter kunder i ärenden och frågor som rör reklamationer, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Då den tekniska supporten stöter på ett sådant ärende lyfts frågan till VOC, vars uppgift är att guida kunden genom reklamationsprocessen. Detta görs med stöd i gällande nordisk konsumentköpsrätt och kundens gällande processer. VOC jobbar i nära samarbete med den tekniska supporten, serviceverkstäder, återförsäljare och kunder. VOC jobbar framförallt med e-mail, men i viss utsträckning även med telefon.

I arbetsuppgifterna ingår också viss annan administration såsom översättningar m.m.

Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon varför det är viktigt att du behärskar både det finska och svenska språket i både tal och skrift.
Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.

Arbetstiden är förlagd måndag-fredag klockan 8-17.



Vi söker dig som har

• Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i finska.
• God kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska.
• Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
• Skriva och tala engelska obehindrat.
• Erfaren användare av Officeprogrammen.
• Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
• Callcentervana.
• Minst gymnasial utbildning eller högre.



Om Bemanningsstyrkan

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat företag inom bemanning och rekrytering. Vi har varit verksamma sedan 2009 och har idag ca 300 anställda och är ett företag inom Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på rekrytering, personaluthyrning och hyrköp inom administration, ekonomi, försäljning, lager och logistik.

för mer information besök gärna www.bemanningsstyrkan.se



Ansökan

Start: Augusti 2019 

Anställningsform: Heltid

Placering: Kista, Stockholm 

För mer information vänligen kontakta Linda på; 0736223824 eller maila Linda på; linda@bemanningsstyrkan.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Referens

79

Om företaget

Är du inte redo att ansöka just nu? Bli medlem i vårt Talent Network! så blir du först om att få information om våra lediga jobb.

Bemanningsstyrkan är ett mellanstort företag som främst arbetar med rekrytering, hyrköp och bemanning. Vi har kunder inom många olika branscher och vi vet att vi är väldigt duktiga på att matcha rätt person till rätt tjänst och rätt kund!

Vi har självklart kollektivavtal och är även medlemmar i Svenskt Näringsliv. Vi ingår i koncernen VeddestaGruppen AB där våra syskonbolag har verksamheter inom 3PL, Transport, tekniska lösning och support.

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till