Jobbet Dansktalande kundservicemedarbetare / Kundsupport / Deltid har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Dansktalande kundservicemedarbetare / Kundsupport / Deltid publicerad av Bravura

Jobbet utgår om 3 dagar
Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på det danska språket och vill arbeta i en roll med mycket kundkontakt? Brinner du för service och har alltid kunden i fokus? Awardit söker dig som vill vara med på deras resa!

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på deltid om minst 60% med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Awardit har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Awardit en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget

Awardit har utvecklat lojalitetslösningar för några av Skandinaviens största företag sedan 1999. Företaget erbjuder en helhetslösning till deras kunder. Denna lösning innehåller delar som design- och utveckling av hemsidor, lagerhållning av produkter, orderhantering samt behandling av betalning och fakturering. Awardit erbjuder även kundsupport till deras kunder. Kontoret i Göteborg är beläget i en tusen kvadratmeter stor takvåning i Gamlestadens fabriker. Här värdesätts sammanhållning och att ha roligt i arbetet.

Arbetsuppgifter

I rollen som kundservicemedarbetare besvarar du frågor från kunder via telefon och mail. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor som leveranser, returhantering och reklamationer. Du kommer även att utföra enklare tull-administration samt övriga administrativa uppgifter. Som dansktalande kundservicemedarbetare använder du dina språkkunskaper i samtal med kund samt översätter produktinformation och reklamutskick från svenska till danska. Du arbetar både mot den svenska och danska marknaden där majoriteten av kunddialogen sker på svenska. Du sitter tillsammans med tre andra kollegor och tillsammans utgör ni kundtjänstavdelningen. Detta är en tjänst på deltid om minst 60% upp till 80%.

Formella krav

• Obehindrade kunskaper i svenska och danska, både i tal och skrift • God dator och systemvana • Meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt • Meriterande med tidigare erfarenhet av arbete i Visma Business Vi tror att du som söker har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger sig för att leverera lösningar. I dina kunddialoger är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett tillvägagångssätt för att lösa problem samt en öppenhet för förändring och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundtjänst, kundservice, kundsupport, service, serviceinriktad, administration, reklam, produkt, översätta, översättning, marknadsföring, danska, dansktalande, Visma, deltid, Göteborg

Referens

2819401

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till