Jobbet Dansktalande Customer Success Specialist till Rahmqvist! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Dansktalande Customer Success Specialist till Rahmqvist! publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Lidingö

Arbetsbeskrivning

Är du en dansktalande koordinator som brinner för kundservice och administration i världsklass? Är du dessutom nyfiken på teknik är detta rollen för dig. Rahmqvist söker nu en driven Customer Success Specialist som kommer att agera spindeln i nätet för att stötta företagets specialister, utesäljare och kunder. Du blir en del av ett team med höga ambitioner, stort driv och mycket energi. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!


Om tjänsten
Rahmqvist är specialister på allt som har med arbetsplatser, kontorsmaterial och dess användning att göra. Nu söker de en kollega till sitt Customer Success team. Som Customer Success Specialist blir du en nyckelroll i organisationen där du genom daglig kontakt med specialister, utesäljare och kunder och kollegor kommer erbjuda bästa möjliga externa och interna service genom telefon, mail och chatt.

För att lyckas i rollen behöver du ha en hög servicenivå och vara van vid att prioritera bland arbetsuppgifter. Du drivs av att kontinuerligt utveckla och effektivisera rutiner och processer. Utöver tyngdpunkten på administration och service, innefattar rollen hantering av krediteringar i systemen och teknisk support till företagets specialister och utesäljare, därför söker vi dig som har en ekonomisk och teknisk grundkunskap.

Arbetsuppgifter
Du kommer bland annat att ansvara för:

Dagligt arbete med säljsupport, service och administrativa frågor

Driva teknisk support mot befintliga kunder

Registrering och hantering av inkommande ordrar

Avtalshantering

Växelbemanning samt receptionsuppgifter

Kontakt med lager och inköp gällande leveranser eller inköp av produkter

Planering, förberedelser och samordnande under interna konferenser

Ansvara för allt praktiskt på plats kring vår interna utbildningsverksamhet

Agera support till marknadsavdelningen avseende utskick av produktinformation och övrigt informationsmaterial

Kandidatprofil

Vi söker dig som
Har mycket goda kunskaper i svenska, danska och engelska i både i tal och skrift

3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande tjänst som kundtjänstmedarbetare, koordinator eller annan roll där du agerat spindeln i nätet

Har erfarenhet av att arbeta med Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint)

Har erfarenhet och relevanta programkunskaper i ordersystem, CRM-system, ärendehanteringssystem eller liknande

Har grundläggande kunskaper gällande ekonomi såsom debet och kredit

Som person är du serviceinriktad, effektiv och har ett positivt synsätt. Du är strukturerad, affärsmässig och lösningsorienterad i dina arbetsuppgifter och önskar att bli en del av ett team med hög energi, prestigelöshet och målmedvetenhet.

Övrig information

• Start: November med hänsyn till din uppsägningstid
• Omfattning: Heltid
• Placering: Lidingö, Gåshaga
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Rahmqvists önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Information om företaget
Rahmqvist är specialister på allt som har med arbetsplatser, kontorsmaterial och dess användning att göra. Genom att utveckla smarta produkter hjälper de sina kunder att arbeta effektivare och hälsosammare med visionen att göra människors jobb lite enklare, tryggare och roligare. De har en stark sammanhållning där innovation, driv och personlig utveckling ligger i fokus.

Referens

15044899-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till