Jobbet Customer Support Specialist/Kundsupport till Sympa har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Customer Support Specialist/Kundsupport till Sympa publicerad av Bravura

Full-Time
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundsupport? Drivs av att ge kunder den bästa stöttningen? Vi söker nu en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare till Sympa!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sympa.

Om företaget

Sympa grundades 2005 av syskonen Keijo och Taina. De trodde starkt på tanken att organisationer gynnas av att satsa på HR och talangutveckling och tillsammans började de fila på ett systemstöd för just det. Idén blev till verklighet och idag har vi Sympa HR. Deras nöjda kunder är anledningen till att dom idag är det snabbast växande HR-systembolaget i Norden med mer än 130 medarbetare utspridda på åtta kontor i fem länder. Deras system används i över 100 länder och finns tillgänglig på 19 språk. Läs mer om företaget här [ Link removed ] rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via mail, chatt och telefon. Din arbetsuppgift är att hitta rätt lösning till kunden och du administrerar sedan ärendena i affärssystemet. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Du bör därför trivas med att lösa problem och drivas av att ge service av högsta kvalité. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. Du kommer att rapportera till din chef som sitter i Finland. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla och av att ha roligt på jobbet.

Formella krav

• Tidigare erfarenhet av att arbeta i kundservice • HR bakgrund eller utbildning inom HR är starkt meriterande • Grundläggande kunskaper inom MS Office • Erfarenhet av cloud software (Zendesk) • Flytande kunskaper i Svenska, Engelska, andra språk är starkt meriterande För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceinriktad och mån om att alltid sätta kunden i fokus. Du har lätt för att samarbeta med andra samtidigt som du är trygg i din yrkesroll. Vidare är du flexibel som person och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar. Vi ser att du är engagerad och nyfiken som person. Du ett prestigelöst förhållningssätt och innehar viljan att utvecklas i din roll samt med bolaget.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Customer service, Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, handläggare, handläggning, kundsupport, koordinator, kundkoordinator, telefon, administration, heltid, Stockholm

Referens

2871501

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till