Jobbet Customer Support inom fintech till Zimpler har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Customer Support inom fintech till Zimpler publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Smarta betalningslösningar och säkra betalningar online är i fokus. Vill du arbeta på ett snabbväxande bolag med högt i tak, där du har en bred roll där du får vara med och hjälpa kunder med en smidig mobil plånbok, samtidigt som du motverkar bedrägerier. Välkommen in med din ansökan.


Om tjänsten
På Zimpler kommer du till en familjär kultur där de tränar tillsammans, har AWs och hittar på andra roliga aktiviteter. Alla jobbar mot samma mål och stöttar varandra.

Zimpler är ett fintechbolag som funnits sen 2012 och arbetar med att göra betalningar enklare, de växer så det knakar och ambitionen är att gå in i flera europeiska marknader. Zimpler har idag kontor i Vasastan Norrmalm samt Göteborg, med totalt 27 ambitiösa och drivna medarbetare.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna kommer variera mellan kontorstider, samt kvällar och helger.

Du erbjuds

• En dedikerad konsultchef och karriärspartner

• En möjlighet att växa på ett snabbrörligt företag

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter
Du kommer i rollen som Support Agent ha en viktigt roll där du får grotta dig ner i affärssystemen.

• Hjälpa Zimplers kunder via telefon, mail eller chatt
• Manuell kontroll och avstämning av transaktioner
• Skapa och analysera underlag i Excel för supportens användning
• Vara med och motverka bedrägeri
• Felsöka och identifiera enklare användarflöden

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har arbetat med kundtjänst via mail och chatt
• Har goda kunskaper i svenska och engelska då kommunikationen sker på båda språken och är viktig i kontakt med kunder
• Har jobbat i olika affärsystem som du snabbt sätter dig in i
• Har ett tekniskt intresse

Meriterande:

• Tidigare arbetet inom online-gambling

Som person är du:

• Flexibel
• Problemlösande
• Självgående
• Analytisk

Övrig information

• Omfattning: Heltid
• Placering: Vasastan
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av [Academic Work](mailto:ste02 @academicwork.se).

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15044672-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till