Jobbet Customer support coordinator till Parker Sales i Borås har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Customer support coordinator till Parker Sales i Borås publicerad av Lernia

Sista ansökningsdag idag
Heltidsanställd
Borås

Arbetsbeskrivning

Till ett långsiktigt uppdrag hos vår kund Parker Hannifin i Borås söker vi nu en Customer Support Coordinator med tekniskt intresse.

Om företaget
Parker Hannifin har varit verksamma i nästan 40 år i Sverige och tillhandahållit kvalitetstjänster och produkter till sina svenska OEM-kunder och till andra företag genom sina starka, professionella distributörsnätverk och teknologicenter.

Med en årlig försäljning på cirka 13 miljarder USD är Parker Hannifin världsledande inom teknologier för ”motion and control” för entreprenadmaskiner, industri, flyg och distribution. Företaget har omkring 55 000 anställda i 50 länder i alla världsdelar. Parker har ökat sin årliga utdelning till aktieägarna under 58 räkenskapsår i obruten följd. Detta är bland de fem bästa under en längre period i S&P 500-indexet. För mer information, besök företagets hemsida på www.parker.com eller dess webbplats för investerare på www.phstock.com.

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en Customer Support Coordinator med ett tekniskt intresse till vår site i Borås.

Som Customer Support Coordinator arbetar du för Parkers nordiska säljbolag och i teamet Customer Support, som hanterar löpande affärer inom samtliga teknologier mot den svenska marknaden. Du kommer att arbeta med en definierad kundportfölj individuellt men även förväntas bidra till teamets gemensamma resultat. Du assisterar dina kunder i alla frågor som rör den löpande affären. Du arbetar både operativt med orderflöde och logistiska reklamationer, samt strategiskt med att driva förbättringsarbeten mot kund och internt för att förbättra kundupplevelsen och möta kundens förväntningar.

Formell kompetens

  • Krav är högskoleutbildning med inriktning på teknik, ekonomi eller logistik.
  • Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
  • Goda kunskaper i MS Office.

Din bakgrund
Du har ett stort intresse för teknik i alla dess former. Vi tror att du söker efter en vardag där du genom din egen prestation kan påverka din egen professionella utveckling. Vi ser även att du trivs i en miljö där du får självständigt ansvar och samtidigt arbetar i teamet där du får stöd från kollegor och chef. Parker ser att du är långsiktig i dina ambitioner och ser gärna att du växer in i organisationen.

Som person är du driven, ansvarstagande, fokuserad och positiv. Du är också en noggrann person som gillar ordning och reda. Du har heller inga problem med att lösa flera ärenden parallellt.

Övrig info
Konsultuppdrag via Lernia. Möjlighet till tillsvidareanställning hos kunden för rätt person.
Heltid, dagtid ca 08.00-16.30 måndag - fredag.
Tjänsten är placerad i Borås.
Tillträdesdag omgående eller enligt överenskommelse.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid! 
Läs mer på lernia.se.

Referens

60353

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till