Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Customer Success Manager till Indicate me jobb i Stockholm på Academic Work

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Customer Success Manager till Indicate me på Academic Work

Customer Success Manager till Indicate me

Academic Work Stockholm, Stockholms län Heltid
Engagemang, utveckling och kundnöjdhet präglar Indicate me och bolaget har många av Nordens största varumärken som nöjda kunder! Som Customer Success Manager erbjuds du chansen få vara med och bidra till Indicate me's fortsätta tillväxtresa då du med ditt driv, resultatfokus och intresse för att utbilda är med och lägger grunden för nya lyckade kundsamarbeten.


Om tjänsten
Indicate me grundades 2017 och är idag ett snabbväxande bolag med några av Sveriges största bolag som kunder. De är ett SaaS-bolag där deras coachning- och analysverktyg bidrar till ett framgångsrikt kundtjänstarbete med ökad effektivitet och kundnöjdhet.

Indicate me befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och resultatorienterad Customer Success Manager. I rollen som Customer Success Manager kommer du bli en viktig pusselbit för Indicate mes fortsätta tillväxtresa, då du kommer ansvara för att utveckla bolagets affär genom att skapa mervärde för deras kunder. Du kommer arbeta i ett team med två andra Customer Success Managers där du ansvarar för ett tiotal befintliga och nya kunder och rapporterar till Customer Operations Manager. Du blir en del av ett bolag med ambitiösa kollegor och en härlig och flexibel arbetskultur där du har ett nära samarbete med VD, produktutvecklingsteamet och sälj.

På Indicate me belönas du för ditt driv och hårda arbete och de satsar på din utveckling genom att lägga en tydlig karriärsplan utifrån dina mål där du har möjligheten att forma din roll och ta mer ansvar inom olika områden på bolaget som du drivs av. Tjänsten är placerad på huvudkontoret på en herrgård i Bergshamra/Solna.

Du erbjuds

* Att bli en del av ett snabbt växande bolag som har några av Nordens största varumärken som nöjda kunder.
* En chans att arbeta i ett team med mycket erfarna och otroligt drivna medarbetare som alla har en bakgrund av tidigare framgång och brinner för deras kunders framgång.
* En tjänst där din utveckling ligger i fokus då det finns goda möjligheter att växa inom Indicate me mot exempelvis utbildningsfrågor, marknad eller sälj.

Arbetsuppgifter
Som Customer Success Manager kommer du äga den övergripande relationen med företagets kunder vilket inkluderar allt från möten med befintliga och potentiella nya kunder, onboarding, uppföljning, förnyelse och kundnöjdhet. Detta arbete kommer drivas gentemot framförallt större företag och deras kundserviceavdelningar.

Du kommer även att:
* Äga relationen med kunder från projektstart till absolut kundnöjdhet
* Projektledning vid implementation av Indicate me för nya kunder
* Vara delaktig i utvecklingsarbetet av Indicate mes produkt
* Agera rådgivare gentemot kund för att optimera användningen av Indicate mes system och merförsäljning av deras moduler samt säkerställa bästa kundupplevelse
* Erbjudas möjligheten att utveckla processer och bygga koncept för hur Indicate me arbetar med utbildning i systemet, därav är det en fördel om du brinner för just detta.
Vi söker dig som

* Har en högskoleutbildning eller motsvarande
* Du har mycket god förmåga att på svenska och engelska uttrycka dig i skrift och tal då du kommer använda båda språken i arbetet
* Meriterande med erfarenhet av kundkontakt genom exempelvis försäljning eller kundtjänst, gärna i en operativ roll som kundservicemedarbetare eller teamledare
* Meriterande om du har erfarenhet från arbete på ett SaaS-bolag och har med fördel en pedagogisk ådra där du trivs med att utbilda dina kunder, tänka kreativt och leda projekt.

Som person är du:

* Orädd
* Resultatinriktad
* Relationsskapande
* Serviceinriktad

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas

Placering: Herrgård i Bergshamra/Solna

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Indicate mes önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Information om företaget
Indicate me är ett SaaS-bolag som erbjuder ett webbaserat systemstöd vilket möjliggör ökade insikter och bättre resultat inom kundservice. Med systemstödet bidrar Indicate me till nöjdare kunder och mer engagerade medarbetare. Indicate me möjliggör också snabba och tillförlitliga analyser av kundkontakter och kundbeteenden. Det bidrar i sin tur till effektivare processer och lönsammare affärer. Indicate me omsatte föregående år ca 12.8 Mkr och har precis påbörjat sin tillväxtresa.

Indicate me ägs av Pulsenkoncernen, som är ett av Sveriges största IT-företag och grundades 1964. 2020 omsatte koncernen 3.1 miljarder.
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 15063372-SE