Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Customer Success Developer sökes till Semantix! jobb i Stockholm på StudentConsulting

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Customer Success Developer sökes till Semantix! på StudentConsulting

Customer Success Developer sökes till Semantix!

StudentConsulting Stockholm, Stockholms län Heltid
Är du en driven person som söker nästa utmaning i arbetslivet? Är du relationsskapande och trivs du i en koordinerande roll med mycket kontaktytor? Då har vi tjänsten för dig!

Information om uppdraget:

I och med globaliseringen, ett växande EU och ett alltmer mångkulturellt Norden växer och breddas behoven av språktjänster. Allt högre krav ställs på att kommunikationen ska vara tydlig och det gäller såväl när vi kommunicerar på vårt eget modersmål som på andra språk. Semantix erbjuder sina kunder ett mycket brett utbud av språk- och kommunikationstjänster som inte matchas av någon annan på marknaden idag. Deras ambition är att flytta fram gränserna för vad som är möjligt inom intelligenta språktjänster.

Vår kund söker nu en Customer Success Developer där du kommer arbeta i ett sammansvetsat team. Du kommer arbeta i en föränderlig miljö i högt tempo. För att lyckas i rollen trivs du med att ta initiativ och att utveckla rutiner samt processer i det dagliga arbetet med ansvar över varierande uppgifter inom kundkontakt och administration. Du uppskattar att knyta kontakter och att agera sammanlänkande, då du kommer ha mycket kontakt med kunder såsom företag och myndigheter som beställer tolkningsuppdrag. Rollen är flexibel och formbar med mycket frihet under ansvar. De dagliga arbetsuppgifterna kommer bland annat innefatta:

-Kundkontakt
-Kundkoordinering
-Merförsäljning
-Kundservice
-Förbättringsarbete

Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli anställd av Semantix. Arbetstiderna är förlagda kontorstider med mycket flexibilitet. Det är en varierad organisation med kontor bland annat i Stockholm och Uppsala där Stockholm kommer vara utgångspunkten. Tjänsten förväntas starta så fort vi finner rätt person. Har du ytterligare funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Julia, på [ Email address blocked ] .

Detta söker vi:

Vi söker dig som har arbetat med liknande roller innan. Kanske har du arbetat inom kundservice, administration eller med förbättringsarbete tidigare, fördelaktigt om du arbetat mot företag. Vidare kräver tjänsten att du är flytande i båda svenska och engelska, då engelska är koncernspråket. Du har utöver det även god dator- och systemvana.

Som person är du driven och självgående i ditt arbete och du är inte rädd för att ta för dig eller axla en ledarroll. Du är van vid att arbeta i en miljö med snabba svängar där flexibilitet är uppskattat, och räds inte för nya utmaningar. Vidare är du strukturerad och noggrann, samt relationsbyggande i din natur.

Låter det som jag precis beskrivit ditt nya jobb? Ansök redan idag! Urval sker löpande.

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 58797