Jobbet Customer Service/Sales Support till internationellt bolag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Customer Service/Sales Support till internationellt bolag publicerad av Lernia

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Just nu söker vi dig som har erfarenhet av customer service och logistik frågor. Vår kund är verksam inom tillverkningsindustrin och är nu på jakt efter sin nästa medarbetare! Du ges möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö med ett bolag som ständigt växer. Uppdraget beräknas starta omgående och sträcker sig i tre månader med chans till förlängning.  Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

I rollen som customer service/sales support arbetar du med varierande arbetsuppgifter. Du kommer att ha en kundkontakt på daglig basis samt tillhandahålla kundstöd i frågor som rör kundordrar och betalningsrelaterade uppgifter. 

Dina främsta arbetsuppgifter kommer innebära att:

  • Hantera och prioritera i tidsplanen
  • Delta i externa och interna aktiviteter för att stötta utvecklingen i organisationen
  • Ansvara för hela orderhanteringsprocessen
  • Ständigt arbeta för att utveckla och förbättra leveranslösningar
  • Säkerställa att leveranskraven uppfylls
  • Kontinuerligt följa upp lager, transporter, logistikkostnader etc.
  • Vara ett stöd för säljteamet genom att tillhandahålla prognoser och utvecklingsmöjligheter
  • Att stötta betalnings-/faktureringsprocessen för att bidra till ett positivt kassaflöde
  • Arbeta självständigt samt ha en kontakt med andra interna avdelningar inom bolaget
  • Bygga samt underhålla relationer med kunder och intressenter.

Din bakgrund
Vi söker dig med tidigare erfarenheter av att ha arbetat inom Customer Service, meriterande inom logistik frågor, gärna inom fordonsindustrin. Vidare ser vi att du generellt har goda datorkunskaper.  Har du en utbildning inom logistikområdet är det ett stort plus. Slutligen ser vi att du talar samt skriver obehindrat på svenska och engelska, andra språkkunskaper (franska, tyska, italienska) är meriterande.

Personliga egenskaper
Du är välorganiserad och med förmåga att prioritera i ditt arbete. Vidare är du en proaktiv team player och har ett genuint intresse av att arbeta med kundvård och säljstöd. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har en förmåga att ta egna initiativ, arbeta självständigt och strukturerat. Slutligen är du professionell i ditt arbetssätt, serviceinriktad och en kreativ problemlösare.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/Heltid/Göteborg

Tillträdesdag
Omgående

Kontaktperson
Olivia Bengtsson
olivia.bengtsson@lernia.se

Referensnummer

96218

Referens

51725

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till