Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Customer Service Manager jobb i Stockholm på ValueOne

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Customer Service Manager på ValueOne

Customer Service Manager

ValueOne Stockholm, Stockholms län Project Basis

ValueOne söker en Customer Service Manager för 6-9 månader långt konsultuppdrag hos vår kund i Stockholm. Uppdraget ska tillsättas i januari 2022. För rätt person finns goda möjligheter att erbjudas en tillsvidareanställning efter avslutat uppdrag.

Om rollen

I rollen som Customer Service Manager är det ditt ansvar att se till att företaget levererar en bra kundupplevelse när det kommer till information, frågor eller uppkomna kundproblem. Dessutom ansvarar du för att kundtjänstteamet är rätt bemannat med hänsyn till kapacitet, tonalitet och effektivitet.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

  • Leda, coacha och utveckla kundtjänstteamet.
  • Se till att avdelningen är ordentligt bemannad genom att rekrytera och utbilda kundtjänstmedarbetarna.
  • I samarbete med assisterande CS Manager planera och hantera den dagliga verksamheten inklusive men inte begränsat till personalschemaläggning, teamkommunikation, problemlösning mm.
  • Leda utvecklingen av kundtjänstverktyg, processer och information till kunder.
  • Definiera och följ upp och KPI:er, planera och vidta åtgärder baserat på resultaten för att säkerställa en hög nivå av kundnöjdhet.
  • Analysera och hålla dig uppdaterad om kundernas förväntningar utifrån kraven på kundgemenskap.
  • Vara kundens röst internt och kommunicera frågor/förbättringar mot andra avdelningar.
Erfarenhet och kompetens

Till uppdraget söker vi dig med minst fyra års erfarenhet från liknande befattning och en relevant eftergymnasial utbildning eller arbete inom service management eller motsvarande område. För att trivas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet från ledande befattning och har arbetat med slutkonsumenter. Flytande kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift är ett krav samt kunskaper i Zendesk och MS Excel.

Goda ledaregenskaper och förmåga att engagera dina medarbetare är en förutsättning för uppdraget. Som person är du en mål- och handlingsinriktad lagspelare som har lätt för att samarbeta och anpassa dig till nya förutsättningar. Dessutom lägger vi stor vikt vid din kommunikationsförmåga som bör vara utmärkt både i tal och skrift. 

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: [ Link removed ] . Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Olof Widmark på telefon: 070-786 80 99 alternativt 010 332 29 20.  

ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. ​Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: valueone1684