Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Customer Service inom transport jobb i Jönköping på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Customer Service inom transport på Randstad AB

Customer Service inom transport

Randstad AB Jönköping, Jönköpings län Deltid


arbetsbeskrivning.

Randstad söker nu en Customer Service  inom logistik till vår kund i Baskarp.
I tjänsten ingår det en hel del administration som vi gärna ser att du har erfarenhet från sedan tidigare. Du kommer
arbeta i affärssystemet SAP.

I din tjänst kommer du ha mycket kundkontakt, allt ifrån order och
interna kontakter med tex säljare till transportplanering för att säkerställa att kunden får den
produkt och service som förväntas.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Dessa förmåner får du från dag ett i din anställning. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


ansvarsområde.

Som Customer Service inom transport behöver du var en jordnära, framåt och stresstålig
person som kommer in med rätt & positiv inställning. Som person är du ambitiös och har
ett sinne för att prioritera och strukturera upp ditt arbete på ett effektivt sätt.
Du drivs av att ha mycket olika kontaktytor som förutom kund- och leverantörskontakter
innebär mycket interna kontakter med tex produktion, sälj och diverse andra interna
funktioner. Därför värdesätts om du har lätt att ta folk i olika situationer.


arbetstider.

Arbetstider: Heltid,   dagtid, måndag – fredag. Uppdraget är långsiktigt och inleds med en provanställning om 6 månader på Randstad. För rätt person finns fortsatta möjligheter hos kund. 
Start: omgående. 
Placering: på plats i Baskarp



kvalifikationer.

  • Tidigare erfarenhet av transportplanering &/eller kundorder samt administration
  • Du bör ha god datavana och tidigare erfarenhet av arbete i affärssystem, SAP är meriterande
  • Flytande svenska i både tal och skrift, samt i viss mån engelska
  • Tillgång till bil, då det inte finns kollektivtrafik till arbetsplatsen




ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: kontakta ansvarig konsultchef Sandra Hopovac [ Email address blocked ] eller [ Email address blocked ]
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, ansökningar som inkommer via mail kommer ej att behandlas.
Varmt välkommen med din ansökan! 
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201372869