Jobbet Customer Service-team till modernt teknikbolag! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Customer Service-team till modernt teknikbolag! publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

För dig som vill förbättra, förändra och förenkla vardagen för kunder finns nu möjligheten för dig. Vi rekryterar ett helt nytt kundtjänstteam på 12 stjärnor som vill vara med på en spännande resa på ett modernt teknikbolag i framkant. Du, tillsammans med dina 11 kollegor blir viktiga spelare för företagets kundresa, då ni tillsammans sätter kultur och struktur för ett helt nytt team. Rekryteringen för denna möjlighet fokuserar främst på personliga egenskaper och motivation, då vår kund ser att grunden till ett effektivt och sammansvetsat team är rätt individer. Du som person behöver därför identifiera dig med egenskaperna samarbetsvillig, strukturerad och serviceminded. Känner du igen dig? Då ser vi fram emot din ansökan.


Om tjänsten
Företaget präglas av en självsäker och stabil kultur med positiv energi och framåtsträvan. Vår kunds vision är att skapa en säkrare och smartare värld genom smarta lösningar och kommunikation, där de ser rätt medarbetare med stort engagemang som grundpelaren. Du kommer ingå i ett kundtjänstteam på 11 kundtjänstmedarbetare samt en teamleader. Dina 3-4 första veckor introduceras du i rollen genom att tillgodoses utbildningar.

Du erbjuds

• Långsiktig tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
• Möjlighet att bygga upp, forma och sätta prägel på ett helt nytt team
• Ta del av ett snabbväxande och internationellt företag i en mycket spännande fas
• Samarbete med engagerad konsultchef där uppföljningar sker kontinuerligt

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Detta är ett konsultuppdrag där du inledningsvis går in på en visstidsanställning på 6 månader där goda chanser finns till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Rekryteringen är en långsiktig lösning för vår kund och ambitionen på sikt är att överrekrytera.

Krav för att komma vidare med din ansökan

För att få möjligheten att gå vidare i processen så kräver vi att du skickar in ett kort motivationsbrev på max 1000 ord där du beskriver vad som är god service för dig samt varför du är rätt match för rollen. Skickar du inte in ett motivationsbrev så kommer vi tyvärr inte kunna gå vidare med din ansökan.

För denna tjänst så kräver vår kund att konsulten har genomgått en kontroll ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi ber dig därför vänligen att hämta ansökan här redan nu då detta kan ta upp till 2 veckor: HÄR

Arbetsuppgifter
Din roll handlar om att tillsammans med dina kollegor agera support till företagets kunder. Ärenden som kommer in kan vara av olika karaktär men innefattar till största delen faktura och avtalsfrågor. Vidare kommer du in ett team under uppbyggnad, där du kommer vara en viktig spelare för att bygga upp ett tryggt och stabilt kundserviceteam med ambitionen att skapa en kultur som präglas av engagemang och teamwork. Du kommer också att arbeta över gränserna till andra team och avdelningar, med syfte att skapa en stark gemenskap som både vi och vår kund gärna ser att du bidrar till.

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
• Har tidigare erfarenhet av något typ av serviceyrke
• Har en god datavana och har kunskap i officepaketet
• Har arbetat med telefonen som arbetsverktyg

Meriterande:

• Om du tidigare arbetat i affärssystemet Salesforce
• Om du tidigare har erfarenhet av CRM-systemet NAV eller liknande
• Om du har kunskaper i det norska språket
• Om du har intresse för IT/teknik

Som person är du:

• Strukturerad
• Serviceminded
• Engagerad
• Samarbetsvillig

Övrig information

• Start: 19 oktober
• Omfattning: heltid - långsiktigt uppdrag
• Placering: Telefonplan
• Lön: Mellan 20 000-24 000 kr/månad och kommer baseras på din erfarenhet
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15044447-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till