Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

customer collaboration specialist till beiersdorf jobb i Göteborg på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
customer collaboration specialist till beiersdorf på Randstad AB

customer collaboration specialist till beiersdorf

Randstad AB Göteborg, Västra Götalands län Heltid


arbetsbeskrivning.

Drivs du av goda kundrelationer och strävar alltid efter att överträffa kundernas förväntningar? Är du också en lagspelare som får saker att hända och är bra på att etablera relationer med kunder och interna intressenter?

Som Customer Collaboration Specialist kommer du att utveckla starka samarbeten med svenska nyckelkunder. För att lyckas att upprätthålla en hög leveransnivå och effektivitet kräver rollen även god intern samverkan med funktioner som försäljning och planering


ansvarsområde.

I rollen som Customer Collaboration Specialist på Beiersdorf kommer du att jobba på vår Supply Chain avdelning där vår högsta prioritet är att hålla en hög leveransnivå mot våra kunder när det gäller att leverera rätt volym i rätt tid. 
För att kunna upprätthålla en hög servicegrad krävs ett bra samarbete med kunden men också internt när det gäller framför allt planering av kampanjvolymer. 

Då du kommer att jobba med och hantera våra största kunder är det viktigt att du har förmågan att bygga och upprätthålla förtroendet hos varje enstaka kund för ett gott samarbete.
  
En stor del av rollens utförande ligger i att förstå våra kunders processer och behov i leveranskedjan för att kunna identifiera områden med ömsesidiga utvecklingsmöjligheter och maximera service samt effektivitet inom logistik-och orderflödet.

Hantering av det dagliga flödet kopplat till försäljningsordrar är också en viktig del av arbetsuppgifterna där det gäller att agera och följa upp kundbehov. Order- och leveranshanteringen innefattar även ett nära samarbete med vår logistikpartner samt att övervaka leveransprestanda och hålla en proaktiv dialog med kunderna gällande eventuella leveransproblem. 

För att passa i rollen på bästa sätt behöver du ha en god kommunikativ förmåga, detta då en Customer Collaboration Specialist har ett stort kontaktnät, både inom företaget och externt. Som person ser vi gärna att du är duktig på att koordinera och prioritera både interna och externa behov. Vi tror att du som söker denna tjänst arbetar strukturerat och noggrant, vilket innebär att du alltid levererar kvalitet. Du är en problemlösare och du har ett driv och en vilja att hitta bästa möjliga lösning för kunden. På vår avdelning tycker vi att samarbete med andra är en framgångsfaktor och ser gärna att du håller med oss om det!


kvalifikationer.


  • 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll/funktion
  • Högskoleutbildning inom Supply Chain eller Logistik.
  • Starkt kundfokus och serviceinriktning
  • En organiserad och självgående person
  • Entusiastisk med en positiv syn och ett proaktivt tänkesätt
  • Goda kunskaper i Excel och SAP
  • Erfarenhet inom planering
  • Behärskar engelska och svenska flytande


ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. 
Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 
För information: Khosro Panah, Rekryteringskonsult, [ Email address blocked ]
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201372768