Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Customer Care Manager med utvecklingsfokus till ALD jobb i Täby på Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Customer Care Manager med utvecklingsfokus till ALD på Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Customer Care Manager med utvecklingsfokus till ALD

Jurek Rekrytering & Bemanning AB Täby, Stockholms län Heltid


Arbetsbeskrivning

Som Customer Care Manager har du ansvar för teamet Customer Care som idag består av åtta medarbetare där du driver, coachar och stöttar teamet till att nå nya mål samt att driva den digitala utvecklingen framåt. I den här rollen får du chansen att vara med i en spännande resa framåt för att ta kundnöjdheten till nya höjder.

Dina arbetsuppgifter innebär bl.a.

  • Förbättra och utveckla kundnöjdheten baserat på feedback från kund och marknadens utveckling
  • Driva utvecklingen av kundresan, identifiera åtgärder i strategin och genomföra dessa tillsammans med organisationen och teamet
  • Ansvara för att samtliga frågor, feedback och förfrågningar hanteras och registreras enlighet med ALD policy för extern kommunikation
  • Stärka vår ansvarstagande företagskultur i enlighet med nuvarande satsning på företagskultur och uppmuntra beslutsfattande långt ner i organisationen
  • Säkerställa att färdigheter, kunskap och processer finns på plats inom teamet för att ge förutsättning att utföra det dagliga arbetet med hög kvalitet
  • Driva teamets utveckling och sträva efter att varje individ ska nå sin fulla potential
  • Ta fram, bevaka och styra avdelningen enligt KPI: er och utveckla handlingsplaner för att möjliggöra leverans av dessa
  • Ständigt förbättringsarbete och arbeta proaktivt för att möta våra kunders och förares behov
  • Utveckla våra digitala arbetsverktyg och säkerställa att teamet har rätt förutsättnings gällande systemstöd



Vem är du?

Vi söker dig som har som lägst en gymnasial examen och minst två års erfarenhet från en ledarroll inom kundservice. Du har erfarenhet av förändrings- och förbättringsarbete fokuserat mot kundresan inom B2C och B2B samt en god förståelse och erfarenhet från förändringsarbete.

Som person är du en naturlig och inspirerande ledare har en positiv och energigivande attityd. Du har mycket god kommunikativ förmåga och en passionerat driv till att förbättra kundnöjdheten. Teamet är viktigt för dig och för att lyckas i denna roll är du en lagspelare som ser till att ditt team når våra nya mål tillsammans!

Du är en engagerad person som har en vilja att utveckla processer och rutiner för att förbättra och effektivisera arbetet, du har ett starkt resultatfokus och är en lösningsorienterad person som på innovativa sätt hittar nya lösningar till problem. Vidare har du en analytisk förmåga och är kvalitetsmedveten. Utöver detta är du förändringsdriven och motiveras av att ta ditt team till nya nivåer.

Du har god systemvana där du även arbetet med implementering av digitala lösningar sedan tidigare. Har du sedan tidigare arbetat med Sales Force är detta meriterande. ALD är ett internationellt bolag vilket kräver att du kommunicerar flytande i både tal och skrift på svenska och engelska.



Om ansökan

Vi på ALD har en stark tro att kombinera föräldraskap och karriär genom planering, distansarbete och flexibilitet. Vi har utvecklat en flexibel och uppskattad policy för möjlighet att arbeta hemifrån upp till tre arbetsdagar i veckan. ALD värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande oavsett ålder eller etnisk bakgrund. ALD erbjuder också en rad förmåner bland annat förmånsbil i tjänsten, generöst friskvårdsbidrag och extra pensionsavsättningar.

Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Täby och vi önskar, om möjligt, att startar under december månad. Men om detta är ett hinder, tveka inte att ansöka ändå, för oss är det viktigare att vi hittar rätt profil och attityd än rätt startdatum.

I denna rekrytering samarbetar ALD Automotive AB med Jurek Rekrytering och Bemanning och vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Evelina Thimper på [ Email address blocked ] Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via [ Link removed ]



Om verksamheten

ALD Automotive är ett av världens ledande leasingbolag och ett dotterbolag till den franska bankkoncernen Société Générale med nära 1,76 miljoner bilar och 6 600 medarbetare i 43 länder. Vi är specialiserade på fordonsleasing till företag och i vårt koncept ingår fullständig outsourcing av våra kunders hela bilparker. Vårt strategiarbete fokuserar på att få branschens nöjdaste kunder genom att leverera hållbara mobilitetslösningar. Genom att överlåta ansvaret för driften av bilparken till oss får våra kunder större frihet att koncentrera sig på att driva sin kärnverksamhet. ALD Automotive är märkesoberoende och finansierar alla märken. Läs gärna mer på [ Link removed ]

Sökord: customer care manager, manager, kundservice, kuntjänst, kundservicechef, kundtjänstchef, customer success manager, kundresa, customer journey, kundnöjdhet, 


 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: CB3BD7AC16FB4B5BA994A262C187FD41