Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Commercial Specialist jobb i Stockholm på Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Commercial Specialist på Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB

Commercial Specialist

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB Stockholm, Stockholms län Heltid


Job Scope

We are looking for a Commercial Specialist to Business Tech Consultant Procurement team within the Commercial function.
Consultant purchasing is an important and challenging work. You will work closely with internal customers and vendors to find the best result to make win-win for all parties involved.
You will be a part of a small team in a continuously changing organization. 
The team’s main responsibilities include procure external expertise from our vendors, contract management, negotiations and supporting Business tech organization in the purchasing process.
Consultant procurement administration is a big part of your daily job and you need to enjoy that. You work with different systems in parallel, and you have a structured way of working also in a high pace.
In your role it is important to be service-minded and to maintain several contacts on multiple levels, working with parallel assignments and expand your business skills and build long-term relationships.
Our goal is to deliver competences in a secure way, with correct quality and to the best price, in the right time. Constant improvement is integral part in our way of working and we expect you to contribute in making improvements in process and daily delivery.
Main responsibilities:
• Support H&M Business Tech organization with consultant purchasing
• Procurement administration
• Negotiations
• Vendor relationships
• Possible being back-up for hardware purchasing
Knowledge and skill requirements:
• Procurement experience
• Admin skills with an eye for details
• Negotiation experience
• MS Office 365
Beneficial requriements:
• ServiceNow experience
• Procurement of Consultant Services and experience with business law
Personal skills:
• Administratively strong
• Great communication skills and pedagogic
• Flexible and prestigeless
• Strong personal drive and motivation 
• Ability to work well in teams and individually
• Ability to take responsibility, work proactively
Language:
• Excellent in English and Swedish, both in written and spoken


Om oss

Bemanningsstyrkan är ett väletablerat bemanningsföretag som ingår i koncernen VeddestaGruppen AB. Tillsammans med våra syskonbolag Veddesta Distribution AB, Multi Logistik i Stockholm AB, Veddesta Transport AB och Rekryteringsstyrkan arbetar vi för att ta tillvara våra kunders intressen.
Hela koncernen sitter i nya lokaler i Arlandastad och tillsammans arbetar vi för att vara den kompletta samarbetspartnern inom lagerhållning, 3PL, transporter, tekniska lösningar, rekrytering och bemanning. 

Vi söker nu en Commercial Specialist till vår kund H&M Hennes&Mauritz GBC AB med placering i Stockholm.
Tjänsten ska tillsättas omgående och uppdraget sträcker sig till och med 31/5 -2022 med möjlighet till förlängning.
Vi erbjuder marknadsmässig månadslön, friskvårdsbidrag och allt som ingår i vårt kollektivavtal.
Utöver det så har vi regelbundet gemensamma sammankomster där alla från Bemanningsstyrkan träffas.
Du hyrs ut via oss på Bemanningsstyrkan men arbetar 100% på H&M. 

Platsen ska tillsättas omgående och intervjuer sker fortlöpande.

Varmt välkommen med din ansökan som ska innehålla:
  • CV samt personligt brev 
  • Startdatum/information om eventuell uppsägningstid
  • Löneanspråk

/ Linda Gumussoy 
Konsultchef Bemanningsstyrkan

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 334