Jobbet Coachande Teamleader till kundtjänst, Cabonline har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Coachande Teamleader till kundtjänst, Cabonline publicerad av TNG Group AB

Jobbet utgår om 3 dagar
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Erfaren inom kundtjänst och söker ny utmaning? Vi söker en medarbetare med samordningsansvar till Cabonline i Stockholm. Sök nu!

Vi söker en coachande Teamleader till Cabonlines kundservice i Stockholm. Har du vana av kundtjänst, ledarskap och en vilja att axla en ansvarsfull roll på ett växande bolag? Här kommer du att koordinera och planera ditt och andras dagliga arbete och agera spindeln-i-nätet för att verksamheten ska flyta på så smidigt som möjligt. Låter detta intressant för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

På Cabonlines kundtjänst erbjuds du en omväxlande tjänst med många kontaktytor och mycket ansvar - perfekt för dig som är en fena på kundkontakt och att bygga relationer. Du kommer vara en del av ett tight team som hjälper och stöttar varandra, såväl kollegor som chefer, för att ständigt leverera på topp. På Cabonline finns det tydliga utvecklingsmål och en möjlighet att växa i din yrkesroll samt på sikt ta dig an fler utmaningar inom bolaget.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Den här kundtjänst-avdelningen riktar sig mot det dagliga arbetet gentemot taxiförare i hela Sverige. I din roll kommer du att leda och fördela det dagliga arbetet på avdelningen samtidigt som du jobbar operativt i kommunikationen med förarna. Du kommer bygga upp täta och återkommande dialoger med din kundkrets med möjlighet att bygga upp bra och långvariga kundrelationer. I rollen kommer du att:

  • leda och fördela det operativa arbetet
  • ta emot inkommande samtal 
  • sköta administration i systemet i form av föra händelselogg och sammanställa statistik
  • utveckla rutiner och arbetssätt för att förbättra verksamheten
  • coacha kollegor

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

I rollen kommer du vara en del i ett team som tillhör en större avdelning inom kundtjänst. Dina arbetstimmar fördelas under dagen mellan 06.00 - 22.00, där du antingen har pass mellan 06.00-14.00 eller 14.00 och 22.00. Detta jobb är på heltid och startar enligt överenskommelse. Cabonlines kontor ligger i stora och luftiga lokaler i Sundbyberg. 

VEM ÄR DU?

Till denna roll inom kundtjänst tror vi att du:

  • har jobbat med kundservice och i den rollen coachat andra (i en roll som teamleader eller coach)
  • är servicemässig och duktig på att bygga och förvalta kundrelationer
  • är en duktig administratör 
  • har god IT-/datorvana

Förutom detta tror vi även att du som person är en skicklig problemlösare som tar stort ansvar över ditt arbete och dina ärenden. Du är också flexibel när det kommer till att anpassa sig till kundens önskemål och behov. Sist, men allra viktigast, ser vi att du är en serviceperson ut i fingerspetsarna och gillar att nå uppsatta mål tillsammans med dina kollegor!

INTRESSERAD?

I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Referens

11165A0C37A64989900D0B03EF7FDB7D

Om företaget

Läs mer om vårt rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

TNG är ett rekryteringsföretag och bemanningsföretag som rekryterar fördomsfritt. Läs mer här.

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till