Jobbet Chefsassistenter till framtida uppdrag! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Chefsassistenter till framtida uppdrag! publicerad av Lernia

Full-Time
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du nyfiken på din nästa utmaning ? Vi vill komma i kontakt med dig som vill visa dig tillgänglig för våra kommande uppdrag som chefsassistent, administrativ assistent, koordinator och liknande roller hos någon av våra spännande kunder i Göteborg. Eftersom våra kunder är verksamma inom en mängd olika branscher och uppdragen varierar söker vi chefsassistenter med varierad erfarenhet. Vi ger dig en möjlighet att hitta ditt nästa drömjobb samt att utvecklas inom området! Varmt välkommen med din intresseanmälan!

OM TJÄNSTEN
Som Chefsassistent/Administrativ assistent är din främsta arbetsuppgift att stötta en eller flera chefer med en mängd administrativa samt koordinerande arbetsuppgifter. Några av dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:

  • Mail- och kalenderhantering
  • Arbeta med förberedelser inför ledningsmöten med presentationsmaterial samt protokollföring.
  • Koordinering av interna samt externa resor samt kundevent och konferenser
  • Övriga administrativa arbetsuppgifter

Som chefsassistent hos någon av våra kunder  kommer ingen dag vara den andra lik och dina arbetsuppgifter kommer vara ständigt varierande.


OM DIG

För att trivas i rollen som Chefsassistent har du tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du trivs i en supporterande roll där du dagligen får möjligheten att underlätta dagen för andra. Vidare är du flexibel och besitter en god kommunikativ förmåga. Som person är du även strukturerad och organiserad med ett proaktivt arbetssätt.

Eftersom du i rollen som Chefsassistent kommer att ha många kontaktytor  är det av stor vikt att du behärskar svenska och engelska såväl i tal som i skrift. Slutligen innehåller det administrativa arbetet mycket arbete i olika affärssystem vilket kräver att du har god datorvana och har enkelt för att sätta dig in i nya system.

OM LERNIA

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Referens

129984

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till