Jobbet Butiksmedarbetare / Loss Prevention Specialist till UNIQLO har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Butiksmedarbetare / Loss Prevention Specialist till UNIQLO publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Jobbar du idag i butik och vill fortsätta utvecklas inom butikssäkerhet? Motiveras du dessutom av möjligheten att växa med förtaget du jobbar för? Hos UNIQLO erbjuds du en ny roll på den svenska marknaden där du får vara en del av deras fortsatta spännande och snabba utvecklingsresa.

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos UNIQLO.

Om företaget

UNIQLO är ett japanskt klädföretag med butiker globalt. Företaget är världens andra största bolag inom branschen. Deras vision är att skapa fantastiska kläder med ett nytt och unikt värde för att berika människors liv vart du än bor i världen. Den framgångsrika etableringen av UNIQLO i Sverige och Danmark har definierat början på en spännande resa för UNIQLO i Skandinavien. Detta har resulterat att de nu vill utöka sitt team i Stockholm med en Loss Prevention Specialist som är en ny roll i deras butik. Rollen som Loss Prevention Specialist är en nyckelposition i deras Health and Safety-team och kräver någon som vill växa med företaget och hjälpa dem att utveckla deras organisation.

Arbetsuppgifter

Som Loss Prevention Specialist arbetar du till största del i UNIQLO’s butik och ansvarar för alla initiativ och dagliga arbetsuppgifter som handlar om förlustförebyggande aktiviteter. Detta innefattar stöldfokuserade arbetsuppgifter men även säkerställa att butiksteamet har kunskap om säkerhetspolicys och rutiner kring Loss Prevention genom att hålla utbildningar. Ditt främsta fokus i rollen är att minska förlusten av produkter och därför jobbar du aktivt mot uppsatta mål kopplade till det. I rollen arbetar du även med lagerhantering och säkerhetshantering tillsammans med Health and Safety Manager för att säkerställa säkerhet och välbefinnande för alla anställda. Vidare ingår anläggnings-, underhålls- och övriga Health and Safety uppgifter som riskbedömning, evakuering, första hjälpen, registrering av olyckor och kassahantering för att säkerställa korrekt användning. I denna roll varierar dina arbetstider då de korrelerar med butikens öppettider.

Formella krav

• Tidigare erfarenhet av arbete i butik med viljan att utvecklas inom säkerhet • Grundläggande kunskap i Office-paketet • Flytande i och engelska i tal och i skrift • Tidigare erfarenhet i en roll inom säkerhet är meriterande För att trivas i rollen är du en person med hög integritet som inte räds att agera i obekväma situationer. Du är självgående i den bemärkelsen att du har förmåga att driva ditt arbete självständigt och tar stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Då du arbetar i UNIQLO’s butik är du serviceinriktad och trivs att arbeta både tillsammans med andra och med kunder. Vidare är du iniativitagande och lyfter gärna idéer på de förbättringsförslag du uppmärksammar.

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord:

Referens

2830001

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till