Like this job? Let us send you more!
Ange din e-postadress nedan för att få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Butiksmedarbetare / Kundsupport till NKV
Är du intresserad av ett deltidsjobb och har dessutom god känsla för service och kundbemötande? Lockas du av en roll med goda möjligheter till utökat ansvar och utveckling? Sök då till NKV Kontorsvaror redan idag!
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos NKV. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Det finns möjligheter till övertag av NKV inom sikt.
Om företagetNKV Kontorsvaror har arbetat med försäljning av kontorsmaterial, datortillbehör, möbler, trycksaker och reklamartiklar sedan 1975. En stor del av deras kontorssortiment är dessutom miljömärkt med Svanen och Bra miljöval. Idag finns NKV på 8 orter med lager och butik från Kiruna i norr till Stockholm i söder. I Solna har de varit aktiva sedan 2004. NKV Kontorsvaror lägger stor vikt vid ledorden kunnig, pålitlig och ödmjuk.
ArbetsuppgifterI rollen som butiksmedarbetare är du ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är allmänt behjälplig i butiken och ger god service till kunderna. Arbetsuppgifter som ingår är att ta emot kunder, hjälpa dem att söka fram rätt produkter, svara på frågor och ge service efter förmåga. Vidare tillkommer övriga administrativa uppgifter i mån av tid. Exempel på det är bland annat kundsupport där du är kunder behjälplig via telefon, även ordermottagning/hantering kan förekomma. Du sköter även öppning och stängning av butiken samt ser till att den dagliga verksamheten löper på. Inför självständigt arbete ges du en introduktion och får den stöttning du behöver för att känna dig trygg i din roll.
Rollen är på deltid och kan variera vecka till vecka utifrån behov. Vid vidare kontakt kan vi prata mer om förutsättningarna för rollen och vad det innebär.
• Avslutad gymnasial utbildning
• Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Erfarenhet av kundservice är meriterande
• Erfarenhet av butiksarbete är meriterande
Vi tror att du är en person som trivs med att bemöta, hjälpa och ge god service till andra människor. Du lockas av att arbeta med kunder och har en förmåga kommunicera på ett bra sätt även när du inte kan hjälpa kunden direkt. Du slutför dina ärenden och tar reda på information du inte har, och återkopplar till kunden. Vidare har du en förmåga att strukturera och planera din tid utifrån vad som behövs göras. Du ser positivt på utveckling och tar ansvar för ditt lärande. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper vid rekrytering till den här tjänsten.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ]
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Butiksmedarbetare, butik, säljare, butiksbiträde, butiksjobb, kundsupport, kundservice, kunder, service, butik, ordermottagning, orderhantering, deltid, Solna
Job ID: 3987101