Jobbet Bostadsuthyrare / Uthyrare i Landskrona har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Bostadsuthyrare / Uthyrare i Landskrona publicerad av Bravura

Full-Time
Landskrona

Arbetsbeskrivning

Vill du hjälpa människor att hitta sitt nya boende och matcha bostäder mot deras behov? Trivs du att arbeta serviceinriktat och med många kontaktytor? Sök då rollen som uthyrare i Landskrona!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Heimstaden!

Om företaget

Heimstaden är ett ledande europeiskt bostadsfastighetsbolag med en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden – Friendly Homes. Företagets ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar deras värderingar. Samhälleliga bidrag är viktigt för Heimstaden. De har ett livslångt perspektiv på sina fastigheter, vilket innebär att de bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard. Heimstaden växer hela tiden och för att kunna leverera lika god service som på andra orter söker de nu nya kollegor till Landskrona!

Arbetsuppgifter

I rollen som Bostadsuthyrare ska du tillsammans med Fastighetsförvaltaren bygga upp och utveckla kontoret i Landskrona. Du har en varierad vardag där du bland annat behandlar ansökningar från bostadssökande, sköter kontraktsskrivningar, lägenhetsvisningar samt administrativa och praktiska uppgifter kring uthyrning och förvaltning. Vidare ansvarar du för annonsering, upprättande av hyresavtal samt tar beslut om mindre underhållningsåtgärder enligt ekonomiska riktlinjer. Du har många olika kontaktytor och samarbetar med teamet på plats, samt har daglig kontakt med kunder och hyresgäster. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten kunden har med företaget.

Formella krav

• Erfarenhet av bostadsuthyrning • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • B-körkort • Erfarenhet av service, administration och/eller försäljning (meriterande) • God datorvana, erfarenhet av arbete i Vitec Hyra (meriterande) För att lyckas i rollen tror vi att du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du har en god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och trivs som bäst i sociala situationer. Vidare är du strukturerad i ditt arbetssätt och du är mån om att göra ett bra arbete. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Därtill har du en positiv inställning och tycker om att ha många kontaktytor. Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper.

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Landskrona Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ] Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772. Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: uthyrare, bostadsuthyrare, fastigheter, fastighetsbolag, Landskrona, Malmö, Lund, Ängelholm, Helsingborg, heltid, fastighetsförvaltning, ekonomi, service, lägenhet, bostad, Vitec hyra,

Referens

2866901

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till