SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Bemanningskoordinator till KFX HR-partner i Stockholm jobb i Stockholm på KFX HR-Partner

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs and Events

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Bemanningskoordinator till KFX HR-partner i Stockholm på KFX HR-Partner

Bemanningskoordinator till KFX HR-partner i Stockholm

KFX HR-Partner Stockholm, Stockholms län Heltid
Om tjänsten
Nu söker vi en lösningsorienterad och strukturerad kollega till KFX huvudkontor i Stockholm! Här blandas dagarna av spännande möten med nya människor till administrativ koordinering och snabba beslut som kräver noggrannhet och en känsla för detaljer. Teamwork är ett nyckelord!

Om oss
KFX HR-partner är ett tryggt, stabilt och familjeägt bolag med 35 år i branschen. Vi är i dag drygt 300 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Vår målsättning är att kommunikationen, både internt och mot våra kunder, alltid ska präglas av respekt, lyhördhet och tydlighet. Hos oss kan du alltid komma med idéer, input och förslag – oavsett roll eller år inom bolaget! Vårt arbetsklimat präglas av affärsfokus, entreprenörsanda och teamkänsla! På KFX stöttar vi varandra i motgångar och gläds åt varandras och vår gemensamma framgång.

Arbetsuppgifter
Som Bemanningskoordinator kommer du arbeta i en central roll för KFX samtliga kontor och koordineringen av dess ambulerande konsulter och övriga backupkonsulter. Rollen innebär att du tillsammans med två kollegor har jour var tredje vecka och då arbetar med bemanningsplaneringen. De andra veckorna kommer du fortsatt vara behjälplig med bemanningsplanering men också: - Hantera sjuk- och friskanmälningar med tillhörande personalkoordinering för KFX samtliga kontor - Planera in utbildningstillfällen för konsulter - Ansvara konsulternas tidrapporter i Stockholm - Skapa och uppdatera dokumentationer hos kunder i Stockholm - Rekrytering till konsultpoolen i Stockholm - Övrigt tillhörande administration

Kvalifikationer
Hos oss arbetar du tillsammans med kollegor i ett sammansvetsat team där alla hjälps åt och stöttar varandra, och i synnerhet en kollega som har motsvarande roll. Samtidigt kommer du från första dag erbjudas stort ansvar och utmaningar för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Dina arbetsdagar fylls med varierande och roliga arbetsuppgifter. Du är utåtriktad, flexibel och handlingskraftig. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, har förmågan att fatta snabba beslut och arbetar strukturerat. Här gläds vi när det går bra och slår våra kloka huvuden ihop för att nå framgång. Gymnasieutbildning är ett krav och det är meriterande om du har en högskoleexamen inom tex personal, HR, beteendevetenskap eller ekonomi alternativt att du har en relevant arbetslivserfarenhet inom bemanningsbranschen alternativt rekrytering, administration och/eller koordinering.

Övrigt
Tjänsten är på heltid på vårt huvudkontor i Stockholm på Sturegatan 38 invid Humlegården. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vid eventuella frågor, vänligen kontakta Regionchef, William Ericson på [ Email address blocked ] eller 08-663 99 00.

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 4834