Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
Nej tack
SE
Vad vill du jobba med?

Avtalsadministratörer till Selecta job in Solna at Selecta AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Du flyttas till en extern webbplats för att ansöka.

Ange din e-postadress nedan för att få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Avtalsadministratörer till Selecta på Selecta AB

Avtalsadministratörer till Selecta

Selecta AB Solna, Stockholms län Heltid
Ansök på företagets hemsida

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Selecta is Europe’s leading unattended self-service provider, offering coffee and convenience food solutions in work- and public spaces. Every day, Selecta serves more than 10 million people at their 475,000 points of sale across 14 countries in the EU. Selecta provides vending services and solutions for all types of companies in all business segments. Keeping pace with the ever-evolving market, recent innovation are e.g. on-the-go mini-markets, smart fridge workplace solutions or barista trainings. Selecta has approximately €1.6 BN in revenues and employs circa 7500 employees. The business itself is organised around the two main categories, coffee & hot drinks (which includes partnerships with Starbucks and Lavazza e.g.), Impulse (snacks, foods, cold drinks) – furthermore Selecta provides ingredients, equipment and technical services and support. Selecta has a scale driven business model, powered by real-time data and a unique route-based model which provides distinct competitive advantages by high-density on the last mile

Vi söker nu två personer till vår Avtalsadministration.

Så har du erfarenhet av avtalsadministration– och gillar du dessutom kaffe och service? Då kan du vara den vi söker!

Om tjänsten

Som avtalsadministratör ingår du i ett serviceinriktat team på 10 personer som hanterar avtal mot Selectas kunder. Du fungerar som en länk mellan kundansvarig och kund genom att bistå med support i avtalsfrågor. Dina dagliga uppgifter innebär bland annat orderläggning, utformning av avtal, kundregistervård samt fakturering av maskiner. Vi arbetar i Movex, QlikView, Excel, Microsoft CRM, och Barium. Du rapporterar till vår Contract Manager.

Placering är på vårt huvudkontor i Solna Strand. 

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har några års arbetslivserfarenhet av administration och avtalshantering. Du har goda kunskaper i Office-paketet och mycket goda kunskaper i det svenska språket, såväl muntligt som skriftligt. Som person är du noggrann och tycker det är viktigt att arbetet utförs med kvalitet och med hög servicenivå. Vi söker dig som har förmågan att prioritera, arbeta metodiskt och självständigt i ett högt tempo.

För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det och det är därför viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Vinnande attityd, Integritet, Samarbete, Kundfokus, Arbete som utförs professionellt.

Selecta erbjuder:

En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder. Vi är företaget för dig som sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi ett gott kaffe.

Intresserad?

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Contract Manager Mirka Barvaeus på mail [ Email address blocked ] . Vi gör urval och intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt men senast den 18 juni.

Välkommen med din ansökan!

 

Rekommenderade jobb

Avtalsadministratörer till Selecta
Selecta AB Solna Heltid
Interim Management - Finance and Accounting
Michael Page Stockholms län - Stockholm Projektanställd-Visstidsanställd
Ej angett
Distriktansvarig Stockholm till Maria Nila
Needo Recruitment Stockholms län - Stockholm Heltidsanställd
Ej angett
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Job ID: teamtailor-1206950-244568