Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Assistent inom kontor och sälj jobb i Stockholm på Poolia

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Assistent inom kontor och sälj på Poolia

Assistent inom kontor och sälj

Poolia Stockholm, Stockholms län Heltid

Nu söker vi efter en assistent inom kontor och sälj till Valmet! Vi du ta klivet ut i nästa spännande roll och utvecklas inom sälj? Då är detta möjligheten för dig.

Du kommer arbeta i en administrativ roll som sälj- och kontorsstöd på kontoret i Liljeholmen. Behovet har uppdagats då Valmet kommer att implementera ett nytt affärssystem som går live i oktober vilket innebär stora förändringar. Vi söker efter dig som har en back office- eller orderbakgrund och nu vill ta steget och bli säljassistent. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök redan idag!

Valmet historia startar redan under 1750-talet. Det var då ett rederi som grundades i Helsingfors. Idag är Valmet en ledande utvecklare och leverantör av teknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Deras kunnande inom fiberteknik erbjuder processer för kemisk och mekanisk massaproduktion.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Inom sälj:
•  Ansvara för administrativt stöd till nya ordrar
•  Etablering av projekt i ERP-system
•  Förbättra och korrigera projekt
•  Uppföljning i CRM-systemet
•  Följa säljprognoser

Inom kontor:
•  Ansvara för daglig kontorsdrift
•  Hantera post och försändelser
•  Ansvara för kontorsytor såsom konferensrum, kök och liknande ytor
•  Ansvara för kontorsmaterial såsom kaffe, frukt osv.
•  Koordinera inköp, förvaring och frakt av arbetskläder
•  Agera kontaktperson för byggnadsunderhåll i Stockholm och Tumba
•  Arrangera och koordinera interna och externa möten och konferenser
•  Assistera platschef och övriga ansvariga med uppföljningar, rapporter och övriga administrativa uppgifter

I övrigt kommer du också:
•  Vara kontaktperson för leverantörer gällande resor och visum
•  Hantera bokningssystem och assistera gäster och utländska anställda med hotell och resebokningar vid behov

Vem är du?
•  Minst avslutad gymnasieutbildning
•  Gärna arbetat tidigare som back office-stöd med globala affärssystem eller annan bakgrund inom controlling eller sälj
•  Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
•  Kommunicerar obehindrat på engelska, både muntlig och skriftligt
•  Serviceminded, flexibel och initiativtagande
•  Organiserad och strukturerad

Meriterande med erfarenhet från att tidigare jobbat på ett internationellt företag



Övrig information:
Uppdraget är på heltid i 6 månader med start omgående. Ambitionen är att därefter bli anställd direkt hos Valmet. Arbetet kommer ske från kontoret. Urval och intervjuer sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan.


 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 61027