Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Arbetsledare till lager i Spånga jobb i Stockholm på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Arbetsledare till lager i Spånga på Randstad AB

Arbetsledare till lager i Spånga

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Är du en driven, lösningsorienterad och engagerad person med erfarenhet av att leda och fördela arbete? Drömmer du om att utvecklas på ett stort företag samtidigt som du får möjlighet att verkligen bidra till samhället? Då har vi den perfekta tjänsten för dig!

Vi söker nu en arbetsledare för 2-skift till vår kund i Spånga som främst erbjuder logistiktjänster inom inom hälso- och sjukvården. Det är betydande att du har en god kommunikativ förmåga och kan motivera dina medarbetare samtidigt som du är mål- och resultatinriktad. Du bör också ha ett gott ordningssinne, trivas att arbeta i ett högt tempo samt ha en positiv inställning till att hjälpa till i produktionen om behov uppstår. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss men jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskor. 


ansvarsområde.

I din roll som arbetsledare kommer du kommer dina arbetsuppgifter innefatta exempelvis: 
  • Planera bemanning baserat på orderrader, frånvaro och möjliga avvikelser som uppstår under skiftet 
  • Ansvara för den dagliga driften, tillhörande uppföljning av produktionsmål och produktivitet 
  • Bidra till en säker och hälsofrämjande arbetsplats  
  • Leda, coacha och utveckla personalen genom dagliga uppföljningar, medarbetarsamtal och uppsamlingsmöten
  • Ansvara för att verksamhetens regler och riktlinjer efterföljs
  • Främja god samverkan och identifiera förbättringar 


arbetstider.

Anställningsform: Visstidsanställning 6 månader med möjlighet till övertag av kund 
Tillträde: Enligt överenskommelse 
Arbetstid: 2-skift. måndag-torsdag 06.15-14.30, 14.30-22.45. Arbetstiden kan även komma att vara förlagd under röda dagar.  


kvalifikationer.

Tjänsten efterfrågar följande kvalifikationer: 
  • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift 
  • Grundläggande kunskaper i engelska 
  • Fullständig gymnasieexamen
  • Truckkort (behörighet A1, A2, B3)
  • Erfarenhet av arbete inom lager och logistik
Meriterande är om du har tidigare arbetat i lagersystemen IMI Wearhouse och Compact Store, genomfört en ledarskapsutbildning samt har erfarenhet av pick-by-voice


ansökan.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag så tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag!

För både oss och kunden är det betydande att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201357056