Jobbet Ansvarig Teknisk förvaltning till Älvstranden Utveckling har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Ansvarig Teknisk förvaltning till Älvstranden Utveckling publicerad av Älvstranden Utveckling AB

Full-Time
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Letar du efter ett ansvarsfullt och spännande arbete i en händelserik miljö och hos en modern arbetsgivare? Gillar du att driva, leda och samordna på ett strukturerat och affärsmässigt sätt där du förväntas ha stor samarbetsförmåga? Då kan rollen som ansvarig teknisk förvaltning vara nästa steg i din utveckling. 


ansvarsområde.

Som ansvarig teknisk förvaltning ansvarar du för att planera och samordna arbetet tillsammans med våra tekniska förvaltare. Detta är en ny tjänst och det finns stor möjlighet att själv vara med och forma rollen. Du tillhör fastighetsavdelningen som består av 13 medarbetare och rapporterar till chefen för fastighetsavdelningen.
Älvstranden Utveckling har ett stort befintligt fastighetsbestånd, främst på Lindholmen. Cirka 340 000 kvm fördelat på ett sextiotal fastigheter av olika karaktär samt tillhörande markytor, kajer med mera. 
I rollen som Ansvarig teknisk förvaltning har du inte något formellt chefsansvar.
Dina huvudsakliga ansvarsområden är:
  • Driftnetto - Ansvarig för insatser och åtgärder för att förbättra resultat per objekt mot uppsatt mål
  • Upphandling/FKU - Ansvarig mot inköp/upphandling vid större upphandlingar och FKU:er avseende drift- och förvaltning 
  • Myndighetskrav/Fastighetsägaransvar - Ansvarig för bevakning av olika myndighetskrav, fastighetsägaransvar mm och tillse att dessa följs
  • Planerat underhåll - Ansvarig för att underhållsplanerna integreras i driftnetto
  • DD-rum - ansvarig för att rätta handlingar tas fram vid köp- och försäljning avseende drift och underhåll



kvalifikationer.

Vi söker dig som har relevant högskoleutbildning eller motsvarande. Dokumenterad erfarenhet av teknisk förvaltning och erfarenhet kring LOU-frågor. 

Du är strukturerad, professionell, lösningsorienterad och har ett affärsmässigt tänkande med god samarbetsförmåga där du skapar engagemang i arbetsgruppen.

Du är en drivande och initiativtagande person som har mycket god social kompetens och stimuleras av samarbete med andra. Du är resultatinriktad och förstår vikten av att ge våra kunder god service. 


erfarenhet.

Vi ser gärna att du har minst 5 års erfarenhet från teknisk förvaltning.


ansökan.

Tjänsten är heltid och en tillsvidaretjänst.

Rekryteringen sker i samarbete med Randstad. För mer information om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Victoria Reeve, Rekryteringskonsult, [ Email address blocked ] , eller Malin Fogelin, [ Email address blocked ]

Vill du bli en del av vårt kompetenta och engagerade team? Välkommen med din ansökan senast 2020-10-22. Vi kommer att tillämpa löpande urval och intervjuer.

Fackliga representanter 
Niclas Malmeling representerar Saco, 031-368 96 11,
[ Email address blocked ]
Pontus Andersson representerar Unionen, 031-36 89 635, [ Email address blocked ]

Referens

201304150

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till