Jobbet Affärsdriven konsultchef inom industri & logistik till Randstad har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Affärsdriven konsultchef inom industri & logistik till Randstad publicerad av Randstad AB

Deltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Vi på Randstad arbetar med att erbjuda människor sina drömjobb. Det gör ditt jobb som säljande konsultchef extra viktigt. Brinner du för försäljning och har med dig en utbildning inom ekonomi, HR eller försäljning kan du vara personen vi söker! Vi behöver dig som är intresserad av att bygga hållbara kundrelationer, steg för steg. 
Vi säljer, bemannar och rekryterar för både korta och långa uppdrag, skapar nya karriärer och hjälper våra kunder att nå sin fulla potential. Hos är teamwork och samarbete väsentligt för att lyckas. 
Du, i tätt samarbete med ditt team, måste tillsammans arbeta med mycket energi, glädje och driv för att identifiera och skapa nya affärsmöjligheter på bemanningsmarknaden då rollen innebär självständigt säljarbete mot befintliga och nya kunder med stort fokus på att skapa hållbara affärer.


ansvarsområde.

I rollen som säljande konsultchef kommer du ges möjlighet att arbeta mot våra kunder inom industri & logistik i Göteborg med omnejd. Du kommer att arbeta i en vardag präglad av tempo och i en roll med stor variation, där du arbetar med att både bearbeta potentiella kunder och att växa befintliga kunder. Du har eget kundansvar men även med att löpande kontakt med kandidater och befintliga konsulter. Tillsammans med ditt team driver du hela rekryteringsprocesserna, från kravprofil och annonsering till intervju och kandidatpresentation. Rollen ställer krav på ett stort engagemang och god struktur i kombination med öppenhet och flexibilitet i relation till ditt dagliga arbete.

Nedan följer ett urval av dina arbetsuppgifter:
• Prospektering, nykundsbearbetning, merförsäljning och relationsbyggande gentemot nya och befintliga kunder. 
• Prissättning, offerter och upprättande av kundavtal.
• Rekrytering, anställning och uppföljning av konsulter.
• Medarbetarsamtal, lönesamtal och personalansvar av konsulter.  


arbetstider.

Detta är en tillsvidaretjänst som inleda med sex månaders provanställning. 


kvalifikationer.

  • Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du engagerad, positiv, med stort hjärta och intresse för människor. Kanske är det därför du är så framgångsrik inom försäljning?Du är nämligen trygg i vad du, ditt team och konsulter kan erbjuda i form av såväl nytta som värde. På så sätt gör vi skillnad och goda konsult- och kundrelationer kommer på köpet. 
  • I dig ser vi kollegan som är målmedveten och tävlingsinriktad men saknar vassa armbågar. Du är hellre hjälpsam, entusiasmerande och vågar. Är du dessutom resultatorienterad, strukturerad och vill nå nya höjder? Då kommer du att trivas hos oss. 

  • Vi tror att du som söker har en akademisk utbildning inom personal, ekonomi och/eller försäljning med ca 2-3 års arbetslivserfarenhet.

  • Du har någon typ av  branscherfarenhet inom bemanning, ett lokalt nätverk och har tidigare arbetat med olika roller inom Blue collar-segmentet. 

  • Goda kunskaper i såväl svenska och engelska krävs för att hantera rollen då vi möter både kunder och kandidater på båda språken och dessutom arbetar i en internationell organisation.
  • B-körkort är ett krav.


ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan senast 2020-09-30 - Notera att urvalsprocessen påverkas av stundande semestrar och vi kommer att börja kontakta kandidater först efter sista ansökningsdag.

För frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta  Branch Manager Joacim Bratt på joacim.bratt@randstad.se.

Referens

201297886

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till