Jobbet Administrativt support till kund i Stockholm har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Administrativt support till kund i Stockholm publicerad av TNG

Heltidsanställd
Stockholm
5 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu omgående en administratör som kommer att jobba med säljsupport internt och för företagskunder.

Trivs du att jobba med administration och säljsupport, ha många kontakter med kunder och kollegor samt jobba i olika system? Då kan det här vara ett spännande och roligt uppdrag för dig. Läs gärna vidare.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig en utvecklande och attraktiv tjänst hos vår kund som har kontor centralt i Stockholm, där du kommer att hjälpa företagskunder med frågor kring deras avtal. Du kommer även vara en viktig del av säljorganisationen internt eftersom du ger support i sälj, implementation och i drift. Här kommer du få vara en del av en attraktiv arbetsplats där du ges utrymme att växa som person och samtidigt vara en del av ett professionellt team.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som spindel i nätet har du variation i arbetsuppgifterna, vilka bland annat innebär följande:

  • Serva vår kunds företagskunder med svar på diverse frågor via mail och telefon som rör bokningssystemet, betalningsfrågor och mycket annat
  • Registrera kunduppgifter i interna system
  • Vara support vid implementation av nya kunder i drift med exempelvis utbildning i system, hjälp att använda app och andra hjälpmedel
  • Kravställa, testa och driftsätta interna stödsystem

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer att arbeta som konsult via oss på TNG. Det innebär att du blir anställd av TNG men arbetar i vår kunds centrala lokaler i Stockholm. Uppdraget startar i mitten på oktober och pågår i 3 månader, med möjlighet till förlängning. Du kommer att jobba kontorstider.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen som administrativ support hos vår kund tror vi att du har några års erfarenhet av administrativt arbete. Du behärskar obehindrat svenska och engelska i skrift och tal. Du bör ha god datorvana och ett intresse för olika system och IT-frågor då du kommer att hjälpa kunder med praktiska frågor i och rörande vårt kundsystem.

Som person gillar du att hjälpa andra och ge service, samtidigt behöver du ha ett visst mått av integritet så att du kan säga ifrån vid behov.  Vi vill att du är driven som person och tar dig an nya uppgifter med energi och med ett öppet sinne. Jobbet innebär både att du kommer att arbeta självständigt och att du samarbetar med kollegor.

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta hos vår kund.

Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Referens

143F077F6E7447C9912A89928467B2DB

Om företaget

Läs mer om vårt rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

TNG är ett rekryteringsföretag och bemanningsföretag som rekryterar fördomsfritt. Läs mer här.

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till