Jobbet Administrativ support inköp till Borealis har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Administrativ support inköp till Borealis publicerad av TNG

Heltid
Stenungsund
8 ansökningar

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som vill jobba deltid med administrativt support på inköpsavdelningen hos Borealis i Stenungsund

Du som gillar att jobba både administrativt och i en social roll har nu möjligheten att bidra med dina kunskaper hos Borealis på deras inköpsavdelning. Den administrativa delen är sedvanligt arbete framför datorn, medan den andra delen är utåtriktat arbete mot inköpare och leverantörer i Sverige och utomlands.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Tjänsten är på deltid, ca tre dagar i veckan och du är placerad på Borealis i Stenungsund. Det här passar utmärkt för dig som studerar eller har ett annat deltidsjobb. Uppdraget sträcker sig fram till årsskiftet men kan pågå längre än så. Du blir anställd som konsult av TNG och täcks självklart av kollektivavtal och har stöd från din konsultchef. 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

  • Hantering av fakturor
  • Hantering och registrering av order
  • Orderläggning av förrådslagt material
  • Kontakter med underhållsavdelningen gällande artikelbeskrivningar som behöver uppdateras
  • kontakt med inköpare och leverantörer i andra länder
  • Rapportskrivning 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Syftet med rollen är att avlasta befintlig personal och att kunna jobba relativt självständigt. I rollen ingår att ha mycket kontakt med leverantörer och inköpare både i Sverige och utomlands. 

VEM ÄR DU?

För att trivas och lyckas väl i rollen så är du utåtriktad och gillar många kontaktytor. Du bygger snabbt och lätt förtroende och relationer. Du är serviceminded och har ett eget driv då du till stor del jobbar självständigt i rollen. Du har tidigare jobbat administrativt och har god dator/system-vana. Du talar och skriver flytande svenska och engelska. 

INTRESSERAD?

Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Referens

3B3C2162FE944A999C875D391651DDF6

Om företaget

Läs mer om vårt rekryteringsföretag och bemanningsföretag.

TNG är ett rekryteringsföretag och bemanningsföretag som rekryterar fördomsfritt. Läs mer här.

Liknande jobb

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till