Jobbet Administrativ assistent på 75% till internationellt teknikbolag i Solna har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administrativ assistent på 75% till internationellt teknikbolag i Solna publicerad av Academic Work

Full-Time
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du nästa utmaning där du får bidra med dina administrativa erfarenheter och lockas av att ingå i ett stort internationellt bolag med fokus på innovation och framtiden. På huvudkontoret i Solna finns stora möjligheter till utveckling och du kommer få arbeta nära erfarna kollegor i en inspirerande miljö. Låter detta som tjänsten för dig? Sök redan idag eftersom vi tillämpar löpande urval!


Om tjänsten
En av Europas ledande aktörer inom teknikbranschen letar nu efter en administrativ assistent till deras huvudkontor i Solna. I denna roll kommer du att jobba i en händelserik miljö och assistera flera olika team.

Detta kommer vara ett konsultuppdrag med start omgående och uppdraget kommer inledningsvis löpa på till april 2021.

Då bolaget kräver ett utdrag ur belastningsregistret ber vi dig som kandidat att beställa utdraget här i samband med din ansökan. Det tar cirka 1,5 -2 veckor att få detta utdrag.

Du erbjuds

• Värdefull erfarenhet och utveckling från en internationell miljö
• En kreativ arbetsplats i ett team av duktiga och innovativa medarbetare

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

• Supportera chefer med olika arbetsuppgifter.
• Övervaka informationsflöden och sturkturera upp pappers- samt elektroniska filer.
• Ta fram, analysera och utvärdera rapporter och beslutsunderlag.
• Förbereda presentationer och rapporter.
• Schemalägga möten.
• Arbeta med systemadministration.
• På ett konfidentiellt sätt arbeta med känslig information.

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har minst 2-3 års erfarenhet av en liknande roll inom administration
• Har goda kunskaper i Officepaketet
• Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då arbetet sker på båda språken
• Vill arbeta på 75%
• Har lätt för att sätta sig in i nya system

Som person är du:

• Självgående
• Kommunikativ
• Strukturerad
• Service-minded

För att passa i rollen bör du trivas i en arbetsmiljö med högt tempo och strävar efter att leverera en bra kvalité. Vidare är du prestigelös och kan arbeta både med administration samt ta diskussioner med kunder och övriga intressenter

Övrig information

• Start: Omgående
• Omfattning: 75%
• Lön: Lönen motsvarar 75% arbetsgrad.
• Placering: Arenastaden, Stockholm
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15046059-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till