Jobbet Administratör till välkänt Fintech-bolag inom betaltjänster har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör till välkänt Fintech-bolag inom betaltjänster publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Studerar du deltid och vill jobba heltid i perioder? Eller är du på jakt efter kortare uppdrag inom administration? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker dig som är intresserad av att jobba administrativt på ett välkänt Fintech-bolag i centrala Stockholm. Uppdragen kommer in löpande under hösten med varierande inrikningar och löper från 1-6 månader. Sök tjänsten redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!Välkommen med din ansökan, urval sker löpande.


Om tjänsten
Academic Work söker för vår kunds räkning en serviceinriktad administratör till deras team Staff on Demand för uppdrag under hösten 2019. I rollen som administratör kommer du få i uppgift att stötta olika team inom organisation beroende på var belastningen ligger. Det ger dig möjlighet att knyta många värdefulla kontakter på ett av Sveriges ledande Tech-bolag och vi har idag flera konsulter som gått över till en anställning direkt på bolaget.

För rollen krävs det att du visar prov på din analytiska/logiska förmåga genom att genomföra ett logiktest. Detta är en viktig och central del av rekryteringsprocessen. Det är därför fördelaktigt om du tidigare provat på att genomföra ett sådant test. För att komma vidare i processen krävs ett visst resultat. Testet består av 15-18 frågor med mönster och där du ska påvisa hur mönstret/bilden kommer att se ut på nästkommande bild genom analytiskt/logiskt tänkande.

Du erbjuds

• Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

• Agera adhoc support inom företaget och ta dig an variande adminsitrativa arbetsuppgifter utifrån rådande behov.
• Arbeta med både intern och extern support kopplat till områden såsom inköp, kundtjänst, ekonomi och logistik.
• Mycket av arbetsuppgifterna sker med datorn som verktyg, därför är det viktigt att du känner dig bekväm med de vanligaste Office-programmen och är van att arbeta under längre perioder med dator.

Kandidatprofil

Vi söker dig som

• Har en god analytisk förmåga då rekryteringsprocessen inkluderar ett logiktest
• Trivs i att hoppa in i olika roller inom organisationen och snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter.
• Har mycket god kunskap i engelska språket då mycket av instruktionerna är på engelska
• Strukturerad, noggrann och tycker om administration. Du är serviceinriktad, prestigelös och drivs av att arbeta resultatfokuserat.

Övrig information

• Omfattning: Heltid på varierande uppdrag under hösten
• Placering: Du kommer utgå från företagets kontor i City och på Söder.
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15029702-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till