Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
Nej tack
SE
Vad vill du jobba med?

administratör till tillväxtverket östersund/distans job in Hudiksvall at Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Du flyttas till en extern webbplats för att ansöka.

Ange din e-postadress nedan för att få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
administratör till tillväxtverket östersund/distans på Randstad AB

administratör till tillväxtverket östersund/distans

Randstad AB Hudiksvall, Gävleborgs län Deltid
Ansök på företagets hemsida

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post



arbetsbeskrivning.

Vill du arbeta på en nationell myndighet med ett högaktuellt ämne samt vara med och skapa bättre förutsättningar för våra företag? Gillar du administration, struktur och service? Har du dessutom tidigare erfarenhet från liknande arbete inom statlig myndighet? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!

Vi söker nu flera konsulter för uppdrag till Tillväxtverket i Östersund. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.


ansvarsområde.

I detta uppdrag arbetar du med en viktig samhällsinsats för företagen i Sverige under
rådande tider. Avdelningen har ansvaret för att handlägga och granska inkomna ansökningar från företag som begär ekonomiskt stöd. 

 Dina arbetsuppgifter kommer vara att:
  • Arbeta med utlämnande och diarieföring av handlingar 
  • Självständigt arbeta utifrån riktlinjer och praxis
  • Vara ett operativt stöd för verksamheten
  • Hantera kontakter med anställda
  • Övrig förekommande administration 

I detta uppdrag kommer du att arbeta på distans, därför är din placeringsort av mindre vikt. Du behöver dock ha möjlighet att personligen hämta utrustning så som dator vid myndighetens kontor i Östersund. Det kan även förekomma tillfällen då man behöver arbeta på kontoret i Östersund. 


arbetstider.

Start 2021-07-26 till och med 2021-12-31, med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är heltid, dagtid måndag-fredag.


kvalifikationer.

Här behöver du arbeta flexibelt, serviceinriktat samt  självständigt. Du är noggrann och strukturerad samt van att arbeta med monotona arbetsuppgifter. Du har även förmåga att sätta dig in i regler och riktlinjer samt att arbeta utifrån dessa.
 
Utöver detta krävs det att du har: 
  •  Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
  •  Kunskaper i MS Office eller liknande
  •  Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift
  •  Minst ett års erfarenhet från liknande arbete
  •  Erfarenhet från diarieföring (t. ex. Public 360) eller liknande arbete med administrativa uppgifter som utgår från en klar instruktion och som med stor noggrannhet och på ett repetitivt sätt dokumenterats
Erfarenhet av arbetsuppgifter som administratör eller handläggare inom statlig myndighet är meriterande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 


erfarenhet.

Ett års erfarenhet från liknande arbete.


ansökan.

Sista ansökningsdag 2021-06-16. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Ingela Gulliksson, [ Email address blocked ] eller Hanna Sundberg, [ Email address blocked ]  
 

Rekommenderade färdigheter

Vi (Textredigeringsprogram)
Svenska (Undervisning)
Utbildning
Administration (Undervisning)
Diarieföring
Ms Office

Rekommenderade jobb

administratör till tillväxtverket östersund/distans
Randstad AB Hudiksvall Deltidsanställd
kundcentermedarbetare till SEB pension och försäkring
SEB Pension och Försäkring AB Västernorrlands län - Sundsvall Heltidsanställd
Ej angett
Truckkort? Sommarjobba på lager!
StudentConsulting Västernorrlands län - Sundsvall Deltidsanställd
Ej angett
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Ansök på företagets hemsida

Job ID: 201348527