Jobbet Administratör till myndighet har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör till myndighet publicerad av randstad

Heltidsanställd
Malmö

Arbetsbeskrivning

arbetsbeskrivning.

Är du en fena på administration? Tycker du att det skulle vara intressant att arbeta i en varierande roll på en myndighet?

Då kan vi ha en tjänst till dig! Vi på Randstad söker just nu administratörer till en av våra offentliga kunder i Malmö.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

ansvarsområden.

I denna rollen kommer du att arbeta på myndighetens expedition. Du kommer att arbeta i en varierande roll, dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara att:

  • diarieföra ärenden
  • Hantera dokument
  • lämna ut och arkivera handlingar
  • ge service till verksamheten och allmänheten.
De använder sig av ärende- och dokumenthanteringssystemet Platina och en viktig arbetsuppgift är att arbeta för digital ärendehantering samt att kvalitetssäkra myndighetens diarieföring. I arbetet ingår att via telefon och mejl ge service till brukare samt till journalister och andra medborgare som vill ta del av allmänna handlingar.

omfattning.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillträde omgående. Arbetstiden är kontorstider måndag till fredag.

kvalifikationer.
Krav för tjänsten är:

  • Gymnasium eller likvärdig utbildning
  • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
  • Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
  • Svensk medborgare
  • Erfarenhet från offentlig verksamhet
  • Dokumenterad eftergymnasial kurs eller motsvarande inom juridik, förvaltningskunskap, offentlighet och sekretess eller motsvarande.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-09-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Angelica Hellström, konsultchef, angelica.hellstrom@randstad.se
om randstad.

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Referens

201245067

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till