Jobbet Administratör till fordonsplasttillverkare! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör till fordonsplasttillverkare! publicerad av Framtiden AB

Jobbet utgår om 4 dagar
Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning


Är du organisatorisk och strukturerad? Har du ett tekniskt intresse och vill samarabeta med internationella giganter inom fordonsindustrin?

Då är detta något för dig.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer din främsta arbetsuppgift vara att registrera data i Excel, Siemens Teamcenter och systemet IMDS, gällande de komponenter företaget tillverkar och konstruerar. Exempel på detta är information om vikt och material.

Du kommer även assistera i mottagandet, förvaltningen och distributionen av CAD-data. Du har nära kontakt med företagets konstruktörer samt fabriker, främst i Sverige men även utomlands. Du kommer även få ansvara för koordinering av leveranser till kunder som Volvo och BMW.

Även om du är ensam om din unika roll blir du en del av ett team om 8 härliga kollegor som tillsammans samarbetar för att lösa utmaningar.

Om företaget
På kontoret i Göteborg är de ett 70-tal medarbetare som sitter i ljusa och rymliga lokaler. Du blir en del av ett företag som expanderar, där det är högt i tak och en härlig stämning!

Din profil
Vi söker dig som vill arbeta med administration i en internationell, teknisk miljö där struktur och kommunikation blir dina viktigaste redskap.

Skallkrav:
- Grundläggande relevant utbildning
- Erfarenhet av PLM-system
- Flytande Svenska och Engelska

Meriterande:
- Tyska
- CATIA
- Jobbat med internationella företag sen tidigare

Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För detta vikariat kommer du vara anställd genom oss på Framtiden AB men arbeta ute på kundföretaget.

Villkor
Start: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Omfattning: 100% (vikariat 10 mån)
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonsdatum. Sök idag!

Referens

21992

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till