Jobbet Administratör på nyckelhanteringen till säkerhetsföretag! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör på nyckelhanteringen till säkerhetsföretag! publicerad av Framtiden

Jobbet utgår om 2 dagar
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning


Är du en person som giillar att arbeta självständigt med telefonen som främsta arbetsredskap? Har du lätt för att bemöta olika typer av personligheter över telefon? Vi har tjänsten för dig - ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att lösa felanmälningar som kommit in från teknikerna genom ett IT-system som du har tillgång till. Du kommer att ta kontakt med fastighetsägare, fastighetsskötare eller styrelemedlemar i bostadsrättsföreningar för att utreda varför teknikerna inte kunnat ta sig in på platserna de skall arbeta på. Detta kan bero på att fel nyckel lämnats till vår kunds nyckelhantering, att låset är bytt eller helt enkelt att teknikerna gått till fel elskåp eller dörr. Din uppgift är helt enkelt att utreda vad felet är, dokumentera detta och stänga ärendet. Detta är en rolig och varierande tjänst som får dina dagar att gå fort! Sök idag, urvalet sker löpande.

Om företaget
Vår kund levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer runt om i Sverige. De utformar, installerar och underhåller hela säkerhetslösningar samt handhar ensklida produkter. De finns på flera orter i Sverige, denna tjänsten är beläget på deras kontor i södra Stockholm. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav: - Datorvana - Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter med telefonen som arbetsredskap Vi söker dig som är lösningsorienterad, självständig och ordningssam. För att lyckas i rollen bör man trivas med att ta kontakt med människor över telefon samt vara ihärdig med skinn på näsan.

Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: 12 Augusti Omfattning: Heltid Placering: Stockholm, Västberga Arbetstider: Mån-fre 07-16 Upplägg: Vikariat 12 Augusti till 30 September, möjlighet till 1 månadsförlänging Uravl sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen!

Referens

20215

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till