Jobbet Telefonist till byggjätte i Rosersberg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Telefonist till byggjätte i Rosersberg publicerad av Academic Work

Heltidsanställd
Uppsala

Arbetsbeskrivning

I Rosersberg har ett av Sveriges mest välkända byggföretag öppnat en ny avdelning. Nu söker de dig som gillar kundkontakt till rollen som telefonist där du kommer ansvara för att besvara inkommande samtal från chaufförer som gör in - och utleveranser från byggföretagets materialstationer. Rollen är varierande då det även ingår administration samt då man vid behov får stötta andra funktioner i teamet. Rollen löper 6 månader framåt med goda möjligheter till förlängning och du arbetar från kontoret i Rosersberg i närheten av Rosersberg station. Start är omgående med senast start i mitten av september så skicka in din ansökan redan idag!


Om tjänsten
Du erbjuds en långsiktig roll hos ett av byggbranchens mest attraktiva företag. I din roll kommer du få mycket eget ansvar men samtidigt ha ett stöttande team med närhet till skratt bakom dig som hjälper varandra att hitta lösningar ifall man gör ett misstag.

Academic work söker en telefonist till ett multinationellt byggföretag i Rosersberg med omgående start. Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult. Uppdraget kommer att vara på heltid och initialt sträcka sig 6 månader framåt. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Arbetsuppgifter
Som telefonist kommer du över telefon att serva och guida chaufförer som hör av sig till företaget om de har svårigheter med sina materialleveranser. Du kommer även att utföra administrativa uppgifter kopplat till detta, exempelvis att kontrollera vikten av de in - och utkommande leveranserna. I det team som du ingår i finns olika roller utöver telefonistrollen, och när behov och kapacitet finns hjälper du och stöttar dina kollegor i de andra rollerna, vilket skapar en varierande och rolig roll.

Dagen börjar med en mindre frukost som företaget står för. Du har även ett förmiddagsmöte som din närmsta chef håller i. Då avdelningen är ny har du en fantastisk möjlighet att vara med och bygga en organisation och forma framtida arbetssätt. Du kommer även lära dig att arbeta i Dynamics då man nyligen implementerat detta system.

Tjänsten passar dig som söker dig till en stabil organisation som just nu sätter grunden för sin nya avdelning i Rosersberg där du kan få vara med och påverka. Du uppmuntras till att ta initiativ och hitta lösningar på problem som uppstår på bästa sätt. Det är viktigt att du trivs med att arbeta i team och tycker om att ge service.

Kandidatprofil

Vi söker dig som
Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt

Det är meriterande om du

Har erfarenhet av kundservice i någon form

Har erfarenhet av en administrativ roll

Som person är du:

• Serviceinriktad
• Initiativtagande
• Flexibel

ÖVRIG INFORMATION

• Start: I slutet av augusti eller början av september med hänsyn till uppsägningstid om maximalt 1 månad
• Omfattning: Heltid.
• Arbetstider: Man arbetar olika pass som börjar tidigast 05:30 och som senast slutar 18:30
• Placering: 15 minuters promenad från Rosersbergs station
• Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Referens

15030593-SE

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till