Jobbet Administratör med extra allt till innovativt bolag i Gbg har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör med extra allt till innovativt bolag i Gbg publicerad av Randstad AB

Part-Time
Göteborg

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Vi på Randstad hjälper nu ett snabbväxande, innovativt bolag i Göteborg att hitta en driven medarbetare till teamet. Det börjar som ett administrativt uppdrag via oss som konsult, och landar där endast ditt driv och vilja sätter gränser. Bolaget är familjärt och med ett stort fokus på hållbarhetsfrågor inom förpackningsindustrin. De som idag arbetar där är dedikerade personer som brinner för hållbarhetsarbete och verkligen vill att bolaget ska fortsätta växa. Vill du vara med och bidra med din erfarenhet och kunskap på den här resan så ska du söka redan idag.  

Det finns ett ramverk där du hanterar löpande administration i bolaget, rapportering av statistik gentemot styrelse eller kunder, protokollföring, ta fram presentationer och återkommande punkter runt månadsskiften. För rätt person finns det potential att få ta tag i projekt inom olika områden, som marknad och events givet att det finns en vilja och en kraft att påbörja och genomföra en bredd av projekt hos dig. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



ansvarsområde.

Administrationen i bolaget blir din utgångspunkt. Rapportering av statistik gentemot styrelse eller kunder ligger på ditt bord, liksom protokollföring, hantering av avtal in i rätt system och strukturen av det. Du får skapa presentationer och rapporter. I ett mindre bolag är prestigelöshet viktigt, och alla hjälps åt med de kan.

Inom marknadsområdet finns det utrymme att ta ansvar runt kommunikationen utåt. Att arbeta med hemsida, sociala medier och andra kommunikationskanaler med rätt innehåll för bolaget. Det finns en möjlighet att få ta fram marknadsmateriel till trycksaker och produkter för marknadsföring. Du driver och arrangerar events som man deltar i/bjuder in till och sköter vanligtvis planeringen och genomförandet av mässdeltagande. 

Som person behöver du vara öppen och ha nära till helhetsperspektiv. Att hjälpas åt i stort och smått genomsyrar verksamheten. Du har en starkt drivande motor att vilja komma framåt i ditt arbete. 



arbetstider.

Konsultuppdrag på heltid, minst sex månader med möjlighet till förlängning, eller på sikt överrekrytering efter konsultperioden för rätt person. Omgående start.


kvalifikationer.

Du  behöver flerårig erfarenhet av självständigt administrativt arbete i en internationell organisation. Flytande engelska och svenska är ett krav, liksom att du är välbekant med Officepaketet. Det är meriterande att ha en bakgrund inom marknad/kommunikation och erfarenhet av att driva projekt av olika slag. 

Du är noggrann och självständig med struktur och ordning och reda, samtidigt som ditt driv och helhetsperspektiv gör att du får saker ur händerna och har lätt att hitta nya projekt att ta tag i. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



erfarenhet.

Flerårig erfarenhet av självständigt administrativt arbete.


ansökan.

2020-10-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Maria Hellström, konsultchef, [ Email address blocked ] - Click here to apply to Administratör med extra allt till innovativt bolag i Gbg

Referens

201308164

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till