Jobbet Administratör inom nyckelhantering till säkerhetsföretag har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE

Gör klar din ansökan

Logga in

glömt lösenord?
eller

Har du inte ett konto?

sökresultat

Administratör inom nyckelhantering till säkerhetsföretag publicerad av Framtiden

Heltidsanställd
Uppsala

Arbetsbeskrivning


Är du en person som gillar att ha ordning och reda? Är du dessutom stresstålig och noggrann samt brinner för kundmötet? Då har vi tjänsten för dig - ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Vår kund sköter nyckelhantering till några av Sveriges största bostadsbolag. Du kommer att arbeta med in- och utlämning av nycklar till hyresgäster, hantverkare och myndigheter. Du kommer även att sköta all administration kring in- och utlämningarna vilket är ett arbete som kräver mycket noggrannhet och struktur. Arbetet kommer ske över disk i vår kunds proffsbutik i Uppsala, där du möter kunder som besöker nyckelhanteringen med ärenden. I butiken, sammanhängande med kontor och lager där tjänsten är belägen jobbar idag 45 personer, du kommer att ingå i en grupp om 3 personer och din arbetsledare finns på plats på arbetsplatsen.

Om företaget
Vår kund levererar säkerhetslösningar till företag och organisationer runt om i Sverige. Företaget utformar, installerar och underhåller hela säkerhetslösningar samt handhar enskilda produkter. Vår kund finns på flera orter i hela Sverige och söker nu en härlig medarbetare till en av två proffsbutiker i Uppsala. Mer information om företaget ges vid eventuellt intervjutillfälle.

Din profil
Skallkrav:
• Svenska och engelska i tal och skrift
• Fri från belastningsregistret, vandelskontroll kommer att göras

Meriterande:
• Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet från verksamhet som hanterar bostäder

Vi söker dig som är serviceinriktad och gillar kundkontakt. Vidare är du en noggrann och strukturerad person med skinn på näsan. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en lagspelare som har lätt att anpassa dig i olika situationer.



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor
Start: Omgående enligt överenskommelse
Ort: Uppsala
Omfattning: Heltid, vardagar 07-16
Varaktighet: Vikariat 12 månader med chans till förläggning

Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.



Referens

18424

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till