Jobbet Administratör/Ekonomiassistent sökes till familjärt bolag i Solna! har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör/Ekonomiassistent sökes till familjärt bolag i Solna! publicerad av Framtiden AB

Heltidsanställd
Solna

Arbetsbeskrivning


Är du en driven person och känner dig trygg i dina kunskaper samt trivs i en bred roll som ställer krav på servicekänsla och administrativ förmåga? Har du lätt för att prioritera, ta ansvar och skapa struktur? Vill du arbeta i en bred roll med fokus på ekonomi? Då tycker vi du ska läsa vidare!

Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent hos vår kund kommer du arbeta med löpande bokföring, månadsbokslut, förberedande till årsbokslut, in och utbetalningar, fakturering, inköp, orderhantering samt inleveranser. I arbetsuppgifterna förekommer också telefonsamtal, sammanställning statistik, inventeringslistor, registervård samt varumottagning.

Om företaget
Kundföretaget ingår tillsammans med tre andra företag i en väletablerad koncern. Koncernen är väldigt mån om alla företag som ingår och bolaget förespråkar ett familjärt förhållningssätt sinsemellan företagen. Vår kund samarbetar med ett annat bolag inom koncernen och sköter om deras service av städmaskiner. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten.

Din profil
För att lyckas i denna roll ser vi att du har en JA! attityd där glädje och driv speglas i ditt arbete. En bakgrund som ekonomiassistent eller relevant utbildning är en fördel. Skallkrav: • Du har en ekonomiutbildning • Svenska flytande i tal och skrift och goda kunskaper i engelska. • Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel Meriterande: • Jobbat i Pyramid • Erfarenhet inom reskontra • Erfarenhet inom service eller kundtjänst Vidare tror vi att du som person är noggrann och gillar att arbeta administrativ. Du har ett sinne för detaljer, har en god sammabetsförmåga samt är kommunikativ. Är du även serviceinriktad, prestigelös och tycker om att skapa goda relationer bör du inte tveka med att ansöka!

Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag. Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

Villkor
Omfattning: Heltid 37,5h arbetstids per vecka Arbetstid: 08:00-16:30 Ort: Solna Start: Enligt överenskommelse Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

Referens

20318

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till