Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Administratör / Orderadministratör / Omgående jobb i Norrköping på Bravura

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Administratör / Orderadministratör / Omgående på Bravura

Administratör / Orderadministratör / Omgående

Bravura Norrköping, Östergötlands län Heltid

Trivs du i en administrativ roll där du får arbeta med varierade uppgifter? Har du dessutom känsla för både service och struktur? Vi söker just nu en administratör på heltid för ett uppdrag med start omgående.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar i tre månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Företaget är världsledande inom sin bransch med nästan 70 000 anställda världen över. Tjänsten är placerad i centrala Norrköping på ett kontor med en god arbetskultur där man samarbetar tätt mellan avdelningarna. Du får mer information vid en intervju!

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör arbetar du med varierande administrativa uppgifter med fokus på faktura- och orderhantering. Tjänsten innefattar även kundsupport, där du är behjälplig med att besvara frågor och hantera ärenden både från kunder och kollegor. I tjänsten är du en viktig del av såväl det interna som externa samarbetet där du hanterar flera kontaktytor.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

• Tidigare erfarenhet från en administrativ roll, gärna innefattande faktura/order-hantering
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Vi tror att du som söker är uppmärksam, tillmötesgående och motiveras av att skapa god kontakt med såväl kunder som kollegor. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Därtill tar du ansvar för dina arbetsuppgifter, är strukturerad i ditt arbetssätt och har förmågan att prioritera i ditt arbete. Vidare är det viktigt för dig att vara noggrann i ditt arbete, där du tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna [ Link removed ]

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: 1528111162772.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [ Link removed ] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, administration, admin, orderhantering, fakturahantering, service, kundkontakt, omgående, Norrköping

 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 3609701