Jobbet Administratör / Administration / Kundreskontra har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Administratör / Administration / Kundreskontra publicerad av Bravura

Heltidsanställd
Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta administrativt och trivs i en miljö som präglas av samarbete? Vi söker dig som vill utvecklas inom administration och ekonomi hos ett branschledande företag.

Om tjänsten

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till 30/6-2021. Du börjar din anställning på deltid om 50% och kommer sedan att arbeta 100% från och med december månad. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget

Företaget är ett av de snabbast växande företagen inom den svenska elmarknaden. Med visionen om att vara Sveriges mest omtyckta elbolag har de tagit fram moderna lösningar för att förbättra kommunikationen med kunder, vilket de vunnit flera priser för. Avdelningen består av 5 personer och präglas av positiv energi och gemenskap.

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör arbetar du med förberedelser inför fakturering mot företagets kunder. Du tillhör en grupp om fem kollegor som ansvarar för olika delar av ekonomiflödet. Tillsammans med en kollega i samma roll som du säkerställer ni att alla uppgifter är korrekta innan kund kan faktureras. Arbetet utförs i företagets interna affärssystem samt Excel. Arbetsgruppen präglas av positivitet, gemenskap och samarbete. I takt med att du växer in i rollen kommer även övriga administrativa uppgifter att ingå, där du stöttar ekonomiavdelningen i olika ärenden.

Formella krav

• Avslutad gymnasieutbildning • Tidigare arbetslivserfarenhet av administration • Du har god datorvana och kunskaper i Excel • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift För att trivas i rollen har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du kan arbeta utanför ramen av din arbetsbeskrivning och ser inga problem med att hjälpa och stödja kollegor i de områden som behövs. Du strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer vidare samtidigt som du ber om hjälp när det behövs.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju. Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar. Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Sökord: Ekonomi, ekonomiassistent, kundreskontra, kundfakturering, fakturering, administration, heltid, Göteborg

Referens

2834201

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till