Jobbet Account Specialist till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat

Account Specialist till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna publicerad av Randstad AB

Part-Time
Eskilstuna

Arbetsbeskrivning



arbetsbeskrivning.

Älskar du mänskliga möten i alla dess former? Beskrivs du som någon med ”många strängar på din lyra”? Trivs du bäst i miljöer där du får frihet under ansvar? Då är det kanske du som är vår nya kollega på Randstad Inhouse services?

Hos Inhouse services på Randstad jobbar man i ett Account team – ett team med Randstadmedarbetare som jobbar on site hos någon av våra inhousekunder  – med andra ord ett team som arbetar tillsammans med våra kandidater ute hos kunden i fråga och är behjälpliga med allt i vardagen som rör rekrytering och konsultvård hos kund. 
I rollen som Account Specialist har du en viktig funktion som ansvarig för rekrytering och förvaltning av konsulter. Du är den som svarar för en nära dialog med kunden, för att förstå deras behov och önskemål, liksom du ansvarar för kandidaternas upplevelse av rekryteringen. Du jobbar tillsammans med en andra kollegor från Randstad och blir väl insatt i vår affär som helhet, och våra arbetsprocesser i synnerhet, och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders vardag.


ansvarsområde.

Som Account specialist kan du under en vanlig arbetsdag jobba med bland annat:
Rekryteringsprocessen, från behovsanalys i dialog med kunden – till tillsättning av konsulter.
Personalärenden som rör våra medarbetare, för exempel; sjukskrivningar, föräldraledigheter, semesterfrågor e.t.c.
• Annonsering, screening och urval.
Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL liksom
att säkerställa att rekryteringsprocessen hanteras i enlighet med Diskrimineringslagstiftningen 
med mera. Kort sagt en mångfacetterad roll med kund och medarbetare i fokus!


arbetstider.

Detta är en tillsvidaretjänst på heltid som inleds med sex månaders provanställning. 


kvalifikationer.

För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har: 
• 1-2 års yrkeserfarenhet av arbete med administration och service. Det är dessutom starkt meriterande om du har erfarenhet av rekrytering och/eller personalarbete sedan tidigare.
• Det är starkt meriterande med eftergymnasial utbildning inom personal & arbetsliv, arbetsrätt eller likvärdigt ämnesområde. 
• Erfarenhet av arbete inom rekryterings- och bemanningsbranschen är också starkt meriterande.
• Då vi möter kunder, kandidater och kollegor med olika bakgrund är det ett krav att du kan kommunicera obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift. 



ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan senast 2020-10-31. Observera att vi tillämpar löpande urval. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt före sista ansökningsdag. Sök därför gärna så snart som möjligt.

För ytterligare information:
För information som rör rollen, vänligen kontakta Site Manager Magnus Fransson via: [ Email address blocked ] - Click here to apply to Account Specialist till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna  
För information som rör rekryteringsprocessen, vänligen kontakta HR Talent partner: [ Email address blocked ] - Click here to apply to Account Specialist till Randstad Inhouse Services i Eskilstuna 

Referens

201308894

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till