Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Account specialist till Eskilstuna jobb i Eskilstuna på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Account specialist till Eskilstuna på Randstad AB

Account specialist till Eskilstuna

Randstad AB Eskilstuna, Södermanlands län Deltid


arbetsbeskrivning.

Älskar du mänskliga möten i alla dess former? Beskrivs du som någon med ”många strängar på din lyra”? Trivs du bäst i miljöer där du får frihet under ansvar? Då är det kanske du som är vår nya kollega på Randstad Inhouse services? 

Hos Inhouse services på Randstad jobbar man i ett Account team – ett team med Randstadmedarbetare som jobbar on site hos någon av våra inhousekunder  – med andra ord ett team som arbetar tillsammans med våra kandidater ute hos kunden i fråga och är behjälpliga med allt i vardagen som rör rekrytering och konsultvård hos kund. 

I rollen som Account specialist har du en viktig funktion som ansvarig för rekrytering och förvaltning av konsulter. Du är den som svarar för en nära dialog med kunden, för att förstå deras behov och önskemål, liksom du ansvarar för kandidaternas upplevelse av rekryteringen. Du jobbar tillsammans med andra kollegor från Randstad och blir väl insatt i vår affär som helhet, och våra arbetsprocesser i synnerhet, och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders vardag.



ansvarsområde.

• Rekryteringsprocessen, från behovsanalys i dialog med kunden – till tillsättning av 
  konsulter.
• Personalärenden som rör våra medarbetare, för exempel; sjukskrivningar, 
  föräldraledigheter, semesterfrågor e.t.c.
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL liksom
  att säkerställa att rekryteringsprocessen hanteras i enlighet med   
  Diskrimineringslagstiftningen med mera...
 ...kort sagt en mångfacetterad roll med kund och medarbetare i fokus!



arbetstider.

Heltid, tillsvidare 


kvalifikationer.

För att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har: 
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration och service. 
  Det är dessutom starkt meriterande om du har erfarenhet av rekrytering och/eller 
  personalarbete sedan tidigare.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer. 
• Samarbetsvilja. Vi tror att du, precis som vi, värdesätter ordet ”tillsammans” och vill  
   vara en del av ett team som tror på att göra saker just så – tillsammans. 
• Vi ser också att du har förmågan att kunna ”växla upp” och hantera flera olika typer av 
  ärenden när situationen och tidsramarna kräver det, liksom du kan ”växla ner” och förse dig 
  själv med saker att göra i de perioder tempot går ner och ”Att-göra-listan” krymper – och du 
  tycker förmodligen att båda sakerna har sin charm. 



ansökan.

Sista ansökningsdag:
2021-07-31, Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

För ytterligare information: 
För information som rör rollen, vänligen kontakta: Simon Strid, [ Email address blocked ] , 073-3434197

 

Rekommenderade jobb

Account specialist till Eskilstuna
Randstad AB Eskilstuna Deltid
Account specialist till Randstad Inhouse Services i Skövde
Randstad AB Skövde Heltidsanställd
Rekryteringskonsult med vilja att göra skillnad
Randstad AB Göteborg Heltidsanställd
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201350868