Skapa en jobbvarning

Ange din e-postadress nedan för att spara den här sökningen och få jobbrekommendationer för liknande tjänster.
Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till
Du är redan registrerad till den här jobbnotifikationen.
SE
0 suggestions are available, use up and down arrow to navigate them
Vad vill du jobba med?

Account Manager till Randstad Finance i Stockholm jobb i Stockholm på Randstad AB

Skapa jobbmail

Få liknade jobb skickade direkt till din e-post

List of Jobs

Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?
Account Manager till Randstad Finance i Stockholm på Randstad AB

Account Manager till Randstad Finance i Stockholm

Randstad AB Stockholm, Stockholms län Deltid


arbetsbeskrivning.

Är du en relationsbyggare och har ett utpräglat intresse för att göra affärer? Är du nyfiken av naturen och motiveras av att ständigt få lära nytt? Har du dessutom ett starkt inre driv och ett intresse av att ständigt utveckla och skapa affärer där alla är vinnare? Då har vi tjänsten för dig! Bli vår Account Manager inom finance och hjälp individer och företag att växa och nå sin fulla potential!
Som säljare på Randstad Finance account unit är ditt huvudsakliga uppdrag att säkerställa att vi hjälper våra största kunder att växa och utvecklas genom helt rätt kompetens. Hos oss får du möjlighet att arbeta med både försäljning från ax till limpa, från nykundsmötet till projektledning av leverans och avtal samt utveckla relationerna med några av våra största kunder. Detta innebär en spännande mix av nykundsbearbetning och att bygga vidare befintliga kundrelationer med fokus på tillväxt. 


ansvarsområde.

I rollen som säljare kommer du att ansvara för att:
  • genom en nära dialog bygga vidare och driva tillväxt för några av våra största befintliga kunder
  • bearbeta marknaden genom att bygga nätverk och boka möten med kunder och prospects
  • självständigt hitta och skapa konsult- och rekryteringsaffärer av specialister och ledare inom ekonomi
  • identifiera vilka utmaningar våra kunder har i sin verksamhet och hur vi kan bistå med lösningar som underlättar och effektiviserar för dem
  • ha ett nära samarbete med konsultchefer och rekryteringskonsulter i verksamheten
Det är i inspirerande och konsultativa möten med våra kunder som framgången ligger – vi söker därför dig som trivs med en högkvalitativ aktivitetsnivå och som ser värdet i att spendera större delen av din arbetstid med att vara ute och nätverka och möta våra kunder i deras vardag, där det händer!


arbetstider.

Tjänsten omfattar heltid och löper tillsvidare. Våra anställningar inleds med sex månaders provanställning. Vi utgår från Randstads huvudkontor i Solna.


kvalifikationer.

  • Du har tidigare erfarenhet av att framgångsrikt jobba med försäljning inom B2B och/eller rekrytering och konsultverksamhet för ledare och specialister där försäljning ingått. Det är starkt meriterande om det dessutom är inom ekonomiområdet eller om du har erfarenhet av konsultativ tjänsteförsäljning.
  • Du har eftergymnasial utbildning – vi ser gärna att du själv har en ekonomiutbildning i botten.
  • Du har ett genuint och starkt intresse för försäljning samt förmåga att skapa affärer och bygga olika typer av relationer, och förstår de framgångsfaktorer som gör dem långvariga. 
  • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift då vi möter människor med olika bakgrund. 
  • Du är van vid att sammanställa och hålla presentationer för olika målgrupper. 
  • Du är van vid att arbeta i olika affärs- och CRM-system. 

Personliga egenskaper
För att trivas i rollen ser vi att du är målinriktad, socialt kompetent och handlingskraftig - du har ett utpräglat affärssinne och ett starkt engagemang och drivkraft i det du företar dig. Du har ett stort lokalt nätverk och är en flitig nätverksbyggare. Vi ser att du ledigt kan röra dig på olika nivåer i verksamheter och är skicklig på att anpassa budskap utifrån mottagare. Du är innovativ och flexibel, med god förmåga att hitta nya vägar där andra människor ser hinder. Vi tror också att du har en positiv grundsyn och nära till skratt, samt brinner för att lyckas i ditt arbete. Du är strukturerad, kan administrera och kan planera din tid på ett effektivt sätt.



ansökan.

Varmt välkommen med din ansökan. Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

För frågor som rör rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Maria Johansson HR Talent partner, [ Email address blocked ] .
 
Tryck ansök nu!
Är du den perfekta kandidaten för detta jobb?

Job ID: 201359084