Jobbet Account Manager har sparats.

Fortsätt

Redo att ansöka?

Vänligen bekräfta din mailadress för att starta din ansökan.
För information om hur vi hanterar dina personuppgifter, se vår Sekretesspolicy.

Jobb sparad

Ange din e-postadress för att spara det här jobbet

Du sparar detta jobb som:

SE
sökresultat
Heltidsanställd
Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare framgångsrikt arbetat med försäljning inom B2C och eller B2B och vill ta steget mot internationell B2B försäljning? 
Vi söker nu dig som önskar en karriär i ett internationellt bolag och som är brinner för att skapa goda relationer till sina kunder. FHR Parts är en av de ledande aktörerna inom mobilreservdelar. De ska nu bygga upp sin säljavdelning ytterligare med en Account Manager/Säljare. Som säljare kommer dina primära uppgifter vara att bearbeta nya kunder men också se till att bibehålla en god relation till de befintliga då du ansvarar för hela säljprocessen. Målet är att skapa starka relationer till sina kunder och erbjuda dom de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden för att på så sätt utveckla sina affärer. Har du hög energi och är en hejare på försäljning? Då kan detta vara något för dig! 

Arbetsuppgifter: 
- Självständig bearbetning av nya kunder.
- Bibehålla en god relation med befintliga kunder.
- Utveckla och förbättra deras affärer genom att erbjuda de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden.
- Daglig kontakt med kunder via mail och telefon.
- Tätt samarbete med teamledaren där ni tillsammans skapar förutsättningar som behövs för att lyckas. 

Det här söker vi hos dig.
För att trivas i denna roll ser vi dig som har ett stort intresse för personlig utveckling, har hög entreprenörsanda och ett starkt driv. Du tar ansvar för ditt arbete och har hög arbetsmoral och utför uppgifter med god kvalitet. Vidare är van att arbeta med ett högt tempo, har ett naturligt säljande sätt och älskar att göra affärer. 

- Minst 1 års erfarenhet från telefonförsäljning eller utgåendeförsäljning. 
- Minst 1 års tidigare erfarenhet av kundservice/2nd line eller rådgivande kundservice.
- Svenska och engelska i både tal och skrift. 
- Flytande i något av följande språk: Italienska, tyska, franska eller spanska är ett krav.  

FHR erbjuder följande: 

- En attraktiv arbetsplats i stora nyrenoverade lokaler.
- En positiv stämning med stark entreprenörsanda.
- Utbildningar och workshops för din personliga utveckling. 
- En heltidstjänst, med budgetansvar. 
- Fast månadslön + provision utan tak. 
- Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget - bara du sätter gränserna. 

Spännande, hur går jag vidare? 
I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryteringsföretaget Express Rekrytering. Enklast ansöker du via ansökningslänken där du kan bifoga ditt CV eller lägga in din Linkedinprofil. Eventuella frågor angående tjänsten kan tas med rekryteringskonsult Rebecca Josefsson på 070-197 02 94, [ Email address blocked ] .

Referens

178128

Skriv in din e-postadress så skickar vi dig liknande jobb som detta.

Tack! Vi skickar jobb som liknar detta till